Veilig aangekomen onder de evenaar

Peru's flag
South America » Peru
June 24th 2017
Published: June 24th 2017

Hallo iedereen, hier komen weer nieuwe verhalen over mijn reisavonturen. De komende anderhalve maand ga ik, als alles volgens plan verloopt, in Peru en Boivia doorbrengen.

Ik had net een prachtig blog geschreven maar heb iets fout gedaan met kopieƫren. Hier een beknopte versie.
Ik heb een goede reis gehad en fijn afscheid genomen thuis. De vlucht was lang. Ik heb een lift naar het hostel gehad met de familie van de jongen die naast mij in de 777 hij was half Noors en half Peruaans. Zijn familie is superlief. Mijn Spaans is meer dan toereikend, ik kom hier prima uit de voeten en heb al zoveel nieuwe woorden geleerd in zo een korte tijd. Klein minpuntje is dat mijn bankpas hier niet werkt door een beschadeging op de magneetstrip. ING kan geen nieuwe opsturen. Gelukkig heb ik een creditcard bij mij. Ik blijf nog minstens 2 nachtjes in Lima want er is hier veel te doen em het eten blijkt fantastisch te zijn. Ik heb er zin en doe vandaag rustig aan. Misschien ga ik wat baantjes trekken of even golfsurfen op de stille oceaan.

Veel liefs en volgende keer meer details,

Klaas

25th June 2017

Leuk
Dag Klaas, leuk dat je weer een blog schrijft. Fijn te horen dat je goed bent aangekomen. Goede reis verder, ik kijk uit naar je volgende reisverhalen. Groetjes, Mieke
26th June 2017

Leuk
Ha Mieke, Leuk dat je mijn blog weer leest. Er komen hopelijk nog veel mooie verhalen de komende tijd!

Tot: 0.038s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0216s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1014.3kb