Φαουντ Φακτ. Όλα του Pushkar δύσκολα.

India's flag
Asia » India » Rajasthan » Pushkar
June 13th 2014
Published: June 13th 2014

Στη βόλταΣτη βόλταΣτη βόλτα

Φαουντ. Το challenge.
Ειπα την τριτη μερα της διαμονης μας σε μια απο τις πιο ιερες πολεις των Ινδων, και συγκεκριμμενα των Hindu. 500 ναούς μετρανε και παρεκκλησια να μη λείψει τόπος προσευχής απο πιστό. 1000 μας ειπε ενας 17χρονος Ινδος με ζηλο.Πρωτου βαλει ο νους το κακο, ειμαστε καλα και χαιρουμε ακρας υγειας. Pushkar σημαινει κραταω λουλουδι και η θρησκευτικη παραδοση θελει τον Θεο Brahma που συνηθως απεικονιζεται με ενα νουφαρο στο χερι, να ριχνει το λουλουδι για να σκοτωσει ενα δαιμονα. Ε, σ' εκείνα τα σημεια που πεσανε τα πεταλα παρε νερακι στη ερημο.Και ολοι παν στη εκκλησια να προσφερουν ενα λουλουδι στον Brahma. Ξυπολυτοι, με ευλαβικοτητα, καλυμμενοι οι ωμοι, καμερες μεσα, περιμεναμε στην ουρα για να χτυπησουμε την καμπανα και να χαιρετησουμε τον Brahma, τον Vishnu, τον Shiva.Η Αγια Τριαδα των της πιστης τους. Στο δεξι χερι πεταλα για να τα ριξουμε στην ιερη λιμνη του Brahma, ενω απο τα 52 ghat (λουτρα γυρω απο τη λιμνη για τυους πιστους) μας εχουν δασκαλεψει να παμε σε αυτο του Brahma. Νατος ακομη δε ζυγωσαμε και ο ιερεας για να προσευχηθει μαζι μας. Απο τη μια η εσωτερικη επανασταση με τα πρεπει και μη, η ζεστη, τα λογια του παπα...I feel presure του
Στη δύσηΣτη δύσηΣτη δύση

Φαουντ. Την ιερή λίμνη.
ειπα και μας αφησε ησυχους έχοντας και μια αγωνία να μη πει και ο Πάνος τα δικά του περί θρησκειών. Χριστιανο δεν τον λες, αλλα τι μου φταιγε και αυτος που εγώ και η αδερφή μου τα λέμε χωρίς ενδιάμεσους. Παρακολουθησαμε τους πιστους για λιγο και φυγαμε μιας και οι ανθρωποι δεν ηταν αξιοθεατο. Η οδος αμαρτιας για ακρατο καταναλωτισμό και αγαπημένες δυτικές συνήθειες. Χαμο δεν το λες οτι καναμε με δυο παντελονες αλλα αν σκεφτεις οτι ολα αυτα θα τα κουβαλαμε στις πλατες μας, επρεπε να ειμαστε πολυ πειθαρχημενοι.
Θέλαμε δε θέλαμε γίναμε vegetarian μιας και στο συγκεκριμμένο μέρος, δεν παιζει πρωτεινη χωρις φυτική ίνα. Αλκοολ ουτε να το σκεφτεσαι. Ενα αρκετα τουριστικό μέρος, πόλος έλξης εσωτερικου θρησκευτικού τουρισμού και όχι μονο. Και επειδή πίσω απο κάθε αναπτυξη κρύβεται και ένας εβραιος, σκέφτηκα στερεοτυπικά πάρε και μερικούς Ισραηλινούς. Κολλιε, ασημικά 925, κουβερλι, παντελονες, φορέματα.Ο,τι πιο στυλατο εθνικ και οτι πιο ταγαρι βανει ο νους σου.
Κάτι όμως μου έλειπε. Είχα τη θεωρια αλλά μια δυσκολία να με βρω. Με πήρε κρυφά απο το χερι, μονο κρυφά κρατας ετεροφυλλο χερι, να περπατησουμε ξυπόλητοι γύρω απο την ιερή λίμνη στη δύση του ήλιου. Ωρα προσευχής για τους Hindu, η ατμόσφαιρα δεν
Στο sightseeingΣτο sightseeingΣτο sightseeing

Φαουντ. Και νιωσαμε ξένοι.
έλειπε και αυτή τη φορα σαν να ηταν λίγο καλυτερα. Ηταν βρώμικα κάτω και όλο προσπαθούσα να το απομονωσω. Πλενόταν στη λίμνη που είχε γυρινους και ήθελα να τους μιλησω. Ο άνθρωπος ο θρησκος είναι σαν τοίχος όμως οποτε και συνεχισα την προσπαθεια μου να χαλαρωσω.
When things don't go right, do yoga λέω εγώ. Καλη συνηθεια, γκαραντι επιτυχία οποιο και να ναι το θέμα σου.Έτσι την επόμενη μέρα πριν το χάραμα ξυπνησαμε για τους χαιρετισμούς στον ήλιο. Ηταν η νύστα πολύ συγχρόνως και η σωστη αποφαση. Νιωθαμε ηδη καλυτερα, και για να μιλήσω για τον εαυτό μου ένιωθα ηδη καλυτερα.
Μια κορυφη κοιταξαμε στο δειλινό, μια κορυφη κατακτησαμε το τελευταιο μας χάραμα στο Pushkar. Η ωρα 5:30 και έχουμε ηδη αργήσει για να ανεβουμε στην πιο ψηλή κορυφη που πανω της στέκει ο ναός της πρώτης γυναίκας του Brahma. Όλα του Pushkar δύσκολα σκεφτηκα ιδρωμενη και λαχανιασμενη, αλλά και γι 'αυτά ήρθαμε εδώ.

Στο holy homeΣτο holy home
Στο holy home

Φαουντ. Μοναχη απο το Μόναχο, παντρευτηκε Ινδό.
Στο δειλινόΣτο δειλινό
Στο δειλινό

Φαουντ. Ενα ωραίο δέντρο.
Στο White house hotelΣτο White house hotel

Στο Savitri MandirΣτο Savitri Mandir
Στο Savitri Mandir

Φαουντ. Καινούριους φίλους.
Στην οδο αμαρτίαςΣτην οδο αμαρτίας
Στην οδο αμαρτίας

Φαουντ. Ολα τα έθνικ της δύσης.
Στο μπιχλιμπιδιΣτο μπιχλιμπιδι
Στο μπιχλιμπιδι

Φαουντ. Και πονεσανε τα ματια μας.
Στην holy lakeΣτην holy lake
Στην holy lake

Φαουντ. Πιστούς να θες.
Στην κορυφήΣτην κορυφή
Στην κορυφή

Φαουντ.Τη θέα.

13th June 2014

Metajy mas
se agapaw ws ton ourano!!!!!!!!!!!!! kai pisw.. :)

Tot: 0.103s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 48; dbt: 0.0503s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb