Chang Mai, Ko Chang , Koh Pha Ngan, koh Tao,

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan
March 25th 2012
Published: March 24th 2012

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Downhill 20 secs
Hallo Allemaal!

Laatste verhaaltje is alweer even geleden! Dus hierbij een update waar ik de afgelopen weken ben geweest! Omdat het een langere periode betreft, een klein verhaaltje over elke plek!

We zijn gebleven in Chiang Mai, ik ging iets extreme doen..... het was extreme downhill mountainbike! Wat was dat gaaf, ze zeiden je moet een expert zijn als je die tocht wou doen..... nou dat ben ik toch fiets elke week in Nl. Hahaha dat heb ik geweten van rots naar rots springen op je fietsje, springen over bomen die over het pad lagen en steil naar beneden met veeeel losse stenen. Extreme maar gaaf was het wel! Het ging verrassend goed! Het was een kleine groep, gids ik en nog een amerikaanse dude, en die heb ik er natuurlijk uit gereden!! (Zie filmpje van een sprong alleen jammer dat de eerste keer beter ging dan het filmpje!hahah)

Ko Chang 29 t/m 5 mrt

Toen naar Ko Chang gegaan! Eerst met de slaaptrein naar Bangkok en daar een bus gepakt, toen ferry, taxi en toen was ik er na 27 uur reizen! Ko Chang Lonely beach, super leuke plek met veel backpackers, party's, strand. Ik had er een mooi goedkoop hutje (ice beach)200bath. In Chiang Mai had ik twee duitse meiden ontmoet, Helen en thea en op ko Chang hebben we weer gemeet. Gezellig als je mensen die je eerder hebt ontmoet weer ziet! Voor de rest dagje scooter gehuurd en eiland rond gescheurd! (135cc yamaha) Dat was gaaf om te doen. Het was alweer even geleden dat ik had gedoken dus wou ook graag weer duiken dus twee duikjes hier gedaan! Het waren lekker lange duiken, hadden een goede groep! (61min en 70 min!) Ik ben erg blij met de duikcomputer! ps. Hier ook Hans en Judith tegen het lijf gelopen! Hahah wereld is toch klein, dus ook paar avonden met hun gechild!

Koh Pha Ngan 7t/m10 mrt

6 maart was het tijd om weer weg te gaan en opweg naar Koh Pha Ngan voor de Full moon party! Bus, nachttrein, bus, ferry,bus en ik was er na 36 uur reizen. Het zat even tegen omdat we lang moesten wachten op de tweede bus, gelukkig een stel leuke mensen ontmoet en erg gezellig tijd van gemaakt! Ook in Koh Pha Ngan Helen en Thea gemeet, en met ze vijven naar de Fullmoon party gegaan! Vet, dansen met volle maan heeft toch wat! Geslaagd feest! Dagen daarna beetje bijgekomen en ook weer hier een scooter gehuurd en eiland rond gegaan.

Ko Tao 11t/m 16 mrt

Duiken is hier goedkoop maar slapen, eten enz niet. Wat rond gevraagd en met mijn duik verleden was het toch niet de moeite om hier te gaan duiken, wil een liveaboard naar de Similan Island doen dus leg ik het geld liever daarbij.
Voor de rest leuke tijd hier gehad, groep van Koh Pha Ngan weer ontmoet en samen weer opgetrokken. Wat erg gaaf in Ko Tao was, is het snokkelen, niet heel mooi reef maar heb wel gesnokkeld met 5 blacktip reef sharks! Meerdere keren terug gegaan naar die plek!

Toen naar Krabi gegaan maar dat blog ik de volgende keer! Iedereen de groeten uit het warme, chille, leuke ,swingende, bruisende en ontspannende Thailand! Bart

GekkoGekko
Gekko

Gekko op mijn rug tijdens fullmoon party
Photo 26Photo 26
Photo 26

Na het stappen zonsopgang wezen kjken@ ko Tao
FerryFerry
Ferry

Gezelligheid op de ferry naar ko Phangan
HikeHike
Hike

@ko Phangan
BeachBeach
Beach

@ko Phangan
zonsondergangzonsondergang
zonsondergang

vanuit de trein vanaf chiang mai naar bangkok.
FerryFerry

Proost

@ko Chang beach!

25th March 2012

wat een stuk!
Wat een stuk op foto 26, wij zien wel dat je het goed maakt. Heb je zelf snorkelspullen of moest je die huren? We begrijpen dat je nog een schroefje hebt kunnen kopen voor je duikhorloge, gelukkig bevalt hij je goed, dat mag ook wel, je hebt moeite genoeg gedaan om uit te zoeken wat goed was en wat je kon betalen. Kus van een trotse vader en moeder.
31st March 2012

down hill
Ha die Bart! Gaaf hoor down hill, iets voor je vader en moeder in plaats van de Renkumse bossen! Leuk om te lezen dat je zo geniet! Groetjes, Paul en Alice
4th April 2012

Krabi!!
He Bartus! Op naar Krabi..... GAAF me, so jealous.. veel plezier!!!!hhgfdddddddcdfddddfddmmjhgm,m,mkk,k,,k,,,,,,,,,,,,,,k,k,k,k,k,kkkklklklklklklklklklklklklklklklklklkllkklklklklllllklkllk linde heeft dit geschrevennbvcx doei!!
4th April 2012

oooooh dit ziet er fantastisch uit, heimwee naar Azie, geniet ervan! xx Barbara

Tot: 0.084s; Tpl: 0.014s; cc: 12; qc: 53; dbt: 0.0562s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb