Outlets - Boston til Geneva

North America » United States » New York » Geneva
July 13th 2011
Published: July 14th 2011

Idag var det videre fra Boston. Afsted fra Holliday Inn i Brookline, som var rigtig godt, men vi skal over og se Niagara vandfaldene. Planen var at overnatte lidt før Buffalo, så vi ikke skal køre ret meget torsdag. Vi kom lidt i myldretid ud af Boson, men vi er ved at vænne os til trafikken herovre, og kørte ikke forkert. Co-piloterne må have "oppet sig"! Der er betalingsmotorvej over til Buffalo (tæt ved Niagara),men det er vel kun blevet til 60 kr for de ca. 400 km vi har kørt idag. Ikke noget at snakke om ifh til Frankrig. Så generelt en rigtig billig dag - billig benzin, billig mad, billigt tøj fra to store outlets og billigt hotel. "Cadi" kørte kun 8 km på literen, men nu er det jo en 6 cylindret med 273 hk og den skulle "lige" prøves af. En rund 5'er for en liter er jo ikke værst. Noget af vejen kørte vi væk fra motorvejen for at se lidt på de små amerikanske byer. De er ihverfald gode til at slå græs og plante et amerikansk flag i forhaven. Men ligesom der var mange faldefærdige rønner, var der også mange rigtig flotte huse med deres små verandaer. Vi kom lidt sent til Waterloo - men ikke vores Waterloo. Det ligger 150 km fra Buffalo. Her var det største outlet vi har set indtil nu og der kunne man fx få 4 par pefektsiddende wranglerbukser kastet i nakken til lidt over 350 kr.
Vi var efterhånden ved at være trætte af alt det shopperi - læs Morten! Så vi tog ned til en af søerne ved Five Finger Lakes for at finde et hotel. Her ligger byen Geneva. Vi plejer jo altid at kunne finde et. Et godt Hotel lå lige ned til en af "fingrene" men der var desværre "alt optaget", så vi måtte lede videre. Vi fandt et godt traditionelt amerikansk motel til 350 kr. Men så var det også for alle 4 og det var med morgenmad, køleanlæg, store senge, køleskab, wifi osv. :-). Det var nok kun til to stjerner, da svimmingpoolen manglede, men vi skulle bare gå hen og spise på Subway lige overfor, og så tilbage i seng. Fint vejr på denne dag, selv vi havde lidt regn undervejs mens vi kørte. Om aftenen var der kun 20 C, men det er jo helt lækkert tilpas, ifh til varmen i Boston.
PS som I kan se på foto nederst, har Nikolaj fundet bilens bakkameraet :-)

14th July 2011

Jeg er ikke færdige med at shoppe, bare vent til vi kommer til det største outlet ved New York :-))

Tot: 0.074s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.0427s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb