Ich liebe die Sonne

March 29th 2011
Published: March 29th 2011

ParkParkPark

Daniel, ik, Inés en Liesbet
Na het regenachtige Dresden is het hier vervolgens alleen nog maar mooi weer geweest en daar geniet ik met volle teugen van. Gister had ik uiteraard gewoon les en moest ik mijn presentatie (Recherche: onderzoek) een beetje voorbereid. Vervolgens liep ik Leisbet tegen het lijf in de stad en hebben we samen gezellig in de zon gezeten op een terrasje en geprobeerd onze test te leren (lang leve Konjunktiv 1&2 !). We hebben het nog best goed gedaan. Vandaag had ik dus weer een test. Voor de vorige test had ik een 1.7 en dat is best wel goed aangezien ze hier terug tellen van 5 naar 1 (een 1 is dus het beste, vreemd he?!). Deze test vond ik wel wat lastiger en uiteindelijk had ik er nou ook weer niet zoveel voor geleerd, maar het wel voor het eerst gedurende deze cursus dat ik eigenlijk nog best wel wat heb geleerd. Morgen heb ik mijn presentatie met Daniel over de Montagsdemonstrationen in 1989. Interessant en we hebben vanmiddag een mooie poster gemaakt en daarna uiteraard nog even in de zon gezeten om onze presentatie door te spreken. Ik denk dat wel goed gaat komen. Heb dan ook zoveel presentatie
Moritz BasteiMoritz BasteiMoritz Bastei

in de MB (moritzbastei) daar hoef je niet heel vaak naar toe (slechte muziek), maar de locatie is heel mooi
moeten houden op UCU.
Ik ben nu net terug van de atletiekbaan waar ik goed in het zonnetje heb getraind. Was voor de eerste keer op de fiets erheen gegaan (hiervoor altijd met de tram) en natuurlijk fietste ik eerst de verkeende kant op, maar heb het uiteindelijk gevonden en eigenlijk is het helemaal niet zo ver weg en makkelijk te fietsen.
Zometeen ga ik naar Piérre (franse jongen) waar al een paar andere zijn en dan gaan we met zijn allen nog ergens wat drinken.

Inés thuisInés thuis
Inés thuis

Bij Inés. Het is net of ik zweef
WCWC
WC

Inés heeft een hele lange wc. :D
fietsfiets
fiets

Hier hebben Liesbet en ik onze fietsjes gekocht.
uitzichtuitzicht
uitzicht

Vrijdag waren we wezen wandelen en we zijn ook op een hoge uitkijktoren geweest. Deze begon volledig te wiebelen toen we met zijn allen naar boven liepen.
ParkPark
Park

ik ben zoooo goed in frisbee ;)

29th March 2011

:D
Jeuj! Foto's! Leuk om je stukjes te lezen. Ik denk dat dat rustig opstarten heel fijn is om een beetje 'in te nestelen' voordat je echt aan de bak moet. Die foto waarop je zweeft is echt bizar. xxxx Lisa

Tot: 0.293s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0438s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb