Dar viena diena rojuje / one more day in paradise.

Thailand's flag
Asia » Thailand
January 15th 2011
Published: January 17th 2011

Sausio 12 d. pasiekeme Tailanda. Pirmasis uostas – Phuket. Pasirodo cia yra daiktu ne tik Made in Thailand, bet ir Made in France. Kol kas krepsyje marskineliai pagaminti tik Tailande. Po pietu nulekem pasimaudyti. O cia tikrai grazu, nors Seiseliu papludimys man patiko labiau. Cia irgi buvo zydras vanduo, smeliukas, atokus privatus papludimys, bet besipliuskendama koja nusimusiau i akmenis, ir dar tokius didziulius, plauki, atrodo viskas gerai ir staiga “Bum” i koki akmeni. Cia dar sugrisim, kai keliausim atgal link Europos, tai suplanavom, kad galbut sudalyvausim ekskursijoje aplink esancias salas.. Vienas dalykas, kuris nervina ir vargina, laikrodzius sukinejam kaip reikalas. Kelias dienas per savaite jau sukom laikrodzius i prieki, o tai reiskia – kad vis maziau miego. Dabar esam Tailande, 5 valandu skirtumas tarp musu ir Lietuvos. Bet kelione atgal bus puiki, laikrodzius suksim atgal, vis daugiau ir daugiau miego.

12th February 2011

Kokia graži, kaip nuostabiai ir žavingai atrodai! Parašiau tau el. laiškelį ;)

Tot: 0.047s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 24; dbt: 0.0235s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb