"Odlietam"

Europe » Austria » Vienna
January 13th 2011
Published: January 13th 2011

...ako by som zacala...Odlet bol naplanovany nasledovne. Dna 12.1.2011 o 18:55 mal byt odlet z Viedne do Londyna. Prisli sme (cestujem totiz spolu aj s mojimi sesternicami) na letisko asi o 16:00, kde po chvilke cakania pred okienkom British Airways sme sa dozvedeli, ze nas let je zruseny, resp. ze bude meskat a my teda nestihneme naplanovany let z Londyna do Sydney cez Bangkok. Prebookovanie super, ziskali sme priamy let z Viedne do Bangkoku, bez ziadneho medzipristatia, avsak s odchodom v noci o 23:20. Povedali sme si, ok, prezijeme to, vouchre na papanie nam dali. V Sydney sme mali byt len o hodinu a pol neskor ako povodny let, takze co krajsie sme si mohli zelat. Banality typu, ze nas nase trio ani pre jeden let neposadili vedla seba, nebudem radsej ani spominat. Takze opat dohadovanie sa s „velmi“ prijemny personalom viedenskeho letiska....Kedze ja chcem byt originalna a jedinecna 😊 pribeh pokracuje dalej. Asi o 21:15 sme sa dozvedeli, ze aj tento let nam zrusili, resp. presunuli ho na rano 13.1.2011 o 7:30. Tak sme zbalili „svestky“ a pod ho opat vybavovat nove lety. Teta bola celkom ochotna, ved sa nam venovala nieco vyse hodiny, co patricne vytacalo vsetkych, ktori stali v dlhom rade za nami. No v tej chvili mi to bolo uplne jedno, my sme si len hajili svoje prava, navyse sme boli unavene, hladne a smadne...Podarilo sa. Sice nie tak ako sme si to predstavovali, ale konecne stanovisko znelo a stale znie... Odlet 13.1.2011 o 15:20 z Viedne do Mnichova (Austrian Airlines-prilet 16:20), nasledne 21:45 z Mnichova do Hongkongu (Lufthansa-prilet 14.1.2011 o 15:45), co znamena ze „iba“ 5,5 hodiny cakania na letisku v Mnichove. No a z Hongkongu mame odlet 14.1.2011 vecer o 21:25(Cathay Pacific), takze stravime v Hongkongu na letisku tiez „iba“ cca 6 hodin. Ale tak nechceli by ste? Dopracovala som sa k tomu, ze nas konecny vytuzeny prilet do Sydney by mal byt v sobotu 15.1.2011 o 9:40.....MAL BY BYT....myslime pozitivne, cize urcite bude.....Doplnim snad uz len zazitok z dnesnej noci. Po vsetkych vybavovackach nas vcera 12.1. o 23:30 nalozili do autobusu a odviezli do hotela v centre Viedne, kde nas nechali bez vecere, lebo vraj uz bolo neskoro a taktiez bez ranajok, lebo vraj bolo zase prilis skoro. A tak sme 1:15 zaspali od unavy ako babatka. O to krutejsi bol hotelovy budik 5:00, pretoze 5:30 nas uz cakal bus spat na letisko. Tu sedime od rana a cakame a verime, ze nas let 15:20 bude skutocnostou....😊

14th January 2011

dobreee macka

Tot: 0.075s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 47; dbt: 0.0396s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb