Følgesven

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland » Central
January 3rd 2011
Published: January 3rd 2011

Jeg har allerede fået en ven at rejse med. Jeg var på arbejde i går. Der var en pakke ved min morgenkaffe. Min søde kollega, Lone, havde filtet en pingvinfar med en babypingvin, der var kravlet op på hans fødder for at holde varmen. En maskot. Pingu var simpelten så fin, at han længe blev dømt til at blive hjemme, men så syntes jeg alligevel ikke, det var noget liv for en pingvin at blive i Karup, når den kunne komme næsten ned til sydpolen.

Til alle jer, der har fået et noget vævende svar, når I har spurgt til flyvetiden. Den samlede flyvetid er nøjagtigt 28 timer. Der tager to timer at flyve til London. Fra klokken 12.05 dansk tid, til 13.05 britisk tid. Jeg flyver fra London 15.45 britisk tid, hvor klokken er 16.45 i Danmark og 4:45 am i New Zealand. Efter 26 20 min lander jeg i New Zealand hvor klokken er 7:05 am, og det er onsdag. Det er næsten ikke til at holde rede i. Gad vide hvad dag det ville have været, hvis jeg havde fløjet den anden vej rundt om jorden...

Jeg ved heller ikke hvorfor jeg rejser. Først fik jeg en maskot på arbejde. Derefter inviterede Jan og Janne på eftermiddagskaffe, inden Jan kørte mig til toget. I Roskilde hentede Jes mig ved toget, og hjemme Var Rikke klar med mad. Det er da skønt at være her hjemme. Men nu har jeg jo købt den billet.

3rd January 2011

Godt nytår og god tur
Kære Karin. Først vil jeg ønske dig godt nytår, dernæst vil jeg ønske dig god rejse med håbet om at du får mange gode oplevelser, som du kan leve på i lang tid. Tak for muligheden for at følge med i hvad du foretager dig deromme på den anden side af verden. Kærlig hilsen Carsten
6th January 2011

Hej fra Bytoften
Hej Karin. Tak for hilsner. Så kom du en anden vej om kloden!Godt detgik smertefrit. Og fortsat god tur. Her er gråt og masser af sne!! Kærlig hilsen Inge lise
15th January 2011

Har lige samlet det og læser det hele i en. Men jeg kan altså godt forstå du rejser selvom det er dejligt at ar have venner i DK. Ville gerne være dernede med dig.

Tot: 0.117s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0519s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb