vand......

Oceania » New Zealand » South Island » Queenstown
December 18th 2009
Published: December 18th 2009

Fredag 18 December

Nå, men efter en uge med gang i den syntes Ida og jeg at det var tid til en stille og rolig flydetur på en flod………………

Det de så gør her i Queenstown, stedet hvor man opfandt bungyjump og siden hen har videreudviklet på ideen med at gøre vilde ting, er noget helt andet !!!!!!!!!

Man bygger en meget gul båd, lirker 2 stk 350 cu. in. Chevy V8 motorer ned i den sammen med et dysesystem så den kan sejle på 10 cm vand med 80 km/t og så blæser man ellers over søen og op ad floden, helst under lavthængende grene og 10 cm fra klippesiderne.
Det er vildt sjovt og ret vådt, især når piloten kaster båden/flyet rundt i 360 graders spin.
Der er desværre ikke nogen billeder fra selve turen da de advarede mod at tage løse genstande med ( ! ) så Hella overtog kameraet.

Bertil

P. S. tak for alle de søde kommentarer, det er rart at høre lidt hjemmefra :-) (egentlig skulle kommentarerne komme med på siden men de gør det ikke altid - aner ikke hvorfor )

18th December 2009

Bare det var mig
Hej I tre heldige væsener. Jeg ville frygtelig gerne have været med på den tur.....det går en anelse strærkere end Toyotaen....!!! Hvorfor var Hella ikke med? Kærlig hilsen Helge og Grethe

Tot: 0.071s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0431s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb