Rolig dag i Arica

South America » Chile » Arica & Parinacota » Arica
August 13th 2008
Published: August 15th 2008

Dag 61.

Frokosten er vel verdt aa nevne, det var “spis saa mye du vil - frokost” inkludert i romprisen. Det var ferskt brod, ost og flere typer syltetoy. Mange typer frokostblandinger med melk eller yoghurt til, og frukt. I tillegg var det kaffe, te og ulike sorter juice.

Denne dagen har vi gjort veldig lite - vi har holdt oss naer et toalett, for Eirik vaaknet opp med diare.

Dagene starter for tiden med helt overskyet/ disig himmel, og i 14-15 tiden kommer solen fram i disen. Det er ca. 18 grader paa formiddagen, og ca. 25 grader naar solen er framme. Det blaaser ofte og gjerne mye.

Vi var en tur paa butikken og handlet igjen - idag skulle det bli pizza til middag. Vi fant ikke ut hva gjaer var paa spansk, og ikke fant vi noe som kunne minne om det, saa vi kjopte ferdige bunner. Vi gikk saa paa frukt- og gronnsaksmarkedet og kjopte frukt til fruktsalat, og gronnsaker til pizzaen.

Vi tok tidlig kveld.

Deler av markedetDeler av markedet
Deler av markedet

Solgte bl.a. frukt, gronnsaker, kjott og krydder.

17th August 2008

Hei! Kjekt å se hvorledes dere har det, men det hadde vert kjekt å kjent lukten av grønnsaksmarkedet. Det er alltid så herlig, å få det inn med alle sansene. Ser herlig ut. Jeg er akkurat kommet hjem fra 40 års fest for Kathrin ,som ble feiret på Solodden med kjempefint ver. Fredag til søndag. klem fra mamma/Erna og pappa/tore
18th August 2008

Chippen er kommet!
Hei på dere, i dag kom chippen, den blir tatt godt vare på. klem fra mamma
20th August 2008

ble noe skeptisk da jeg på mandag fant en hvit konvolutt med poststempel fra chile i postkassen - og adressert til erle... og tror dere den blonde moren koblet????? nope;) tusen takk for gaven! sokkene kjennes utrolig deilig ut, og vi gleder oss til å ta dem i bruk:) kos dere videre (god bedring til eirik denne gangen) og mange klemmer fra oss

Tot: 0.301s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.2546s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb