Endelig har vi faatt mobilnummer i Salta

Argentina's flag
South America » Argentina » Salta » Salta
July 16th 2008
Published: July 16th 2008

Endelig, etter mye strev, har vi klart aa skaffe oss mobilnummer her i Salta.

Husk at det dyrt aa ringe fra Norge til Salta - OG at det er 5 timers tidsdifferanse (dere trekker fra 5 timer paa norsk tid). Vi setter veldig stor pris paa SMS 😊

Nummeret er: +54 387 5130 146

De neste ukene har vi undervisning fra 13-17, dvs 18-22 norsk tid.

16th July 2008

GRATULERER MED DAGEN!
Jane! Du måtte jo få en bursdagshilsen her også på den rette datoen :-)
18th July 2008

Takk for sist!
Hei hei, kjekt aa lese paa siden deres! Artig aa se bilder av oss selv, he he. Cordoba var ingenting spesielt; ikke dra dit. Vi bodde paa den verste partyplassen ever, og hadde rom saann ca. midt i partysonen. Etter 2 dager fikk vi nok, og tok dagbuss (faktisk) til Mendoza. Her er det supert! Bor paa hostel Alamo, som vi fikk anbefalt av hun engelske. Dyrere her enn i Salta, men helt topp, med det meste inkludert. Moette igjen nederlandske Ester her, morsomt. I gaar var vi paa sykkel+vintur, artig. Mye snaddervin, og mesteparten var gratis;) I morgen skal vi se paa en isklatrefestival her i naerheten, soendag haaper vi aa skue mot Aconcaguas snoedekte tinder som de gode nordmenn vi er. Om bare en uke drar vi hjem! Rart. Haaper det gaar bra med spansken! Bor dere paa Terra enda, forresten? I saa fall maa dere hilse "The interrupting guy", thi hi. Alt godt fra oss.
19th July 2008

Hipp, hipp hurra!
Gratulerer med dagen Eirik!

Tot: 0.053s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 26; dbt: 0.0257s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1013.4kb