Groeten uit... Groningen

Published: May 30th 2008

Morgen op pad!

Menigte,

Morgenochtend om 7:24 vertrek ik als alles goed gaat vanaf station Groningen Europapark richting Leer! Vanaf Leer ga ik dan met een zgn. Schönes Wochenende Ticket door Duitsland (een soort goedkope dagkaart voor in 't weekend), om 's avonds aan te komen in Cheb, vlak over de grens in Tsjechië.

Mijn plan is om per trein een rondreis door Oost-Europa te maken, te beginnen in Tsjechië, en dan verder richting het oosten, dus Slowakije en Oekraïne. Daarna zien we wel 😊

Deze site (http://www.travelblog.org/Bloggers/Alard/) wil ik gaan gebruiken als reisverslag, dus ter vervanging van de mailtjes "Groeten uit ..." die ik altijd rondstuurde. Je kunt je op deze site abonneren op updates zodat je een mailtje krijgt als ik wat heb toegevoegd (klik op Subscribe aan de linkerkant, onder de route-kaart, of gebruik de RSS-feed). Eens kijken of dat bevalt 😊 Commentaar is welkom.

Tot zover even het eerste bericht, groeten uit Groningen 😊

Alard.

31st May 2008

Wereldreiziger ;-)
Zo zeg, zomaar een echte eigen TravelBlog! Ik heb de feed inmiddels toegevoegd aan gmail om maar niets van je reis te missen. :-) Heel veel plezier! Groeten, ook van Ivar.

Tot: 0.06s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0235s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb