Thuis...uitzoeken hoe deze site werkt

Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Gelderland » Arnhem
October 18th 2007
Published: October 18th 2007

Nog een paar dagen en dan zit ik in het vliegtuig naar Brazilië en Argentinië. Na een lange zomer werken is het nu dan eindelijk tijd voor vakantie. Voor deze trip is plan de volgende route te doen. De route is veel meer gepland dan ik wilde maar gezien de afstanden enorm zijn en de vluchten intern Arrgentinië beperkt zijn had ik weinig keus.
Woensdag 24 oktober is de start in Rio de Janeiro, 1-11 vlucht naar Iguassu om de meest spectaculaire watervallen ter wereld te bewonderen dan door naar Buenos Aires. Tango, voetbal kijken in het stadium van Maradona, steak eten, drinken, shoppen, dansen, Evita Peron, clubbing en zo veel meer. Zo. 4-11 vlucht naar Trewel Peninsula valdés waar ik hopelijk walvissen, zeehonden, pinguïns en dolfijnen ga zien, Do. 8-11 vlucht naar El Calafate de beroemde gletsjers beleven, Zo. 11-11 vlucht naar San Carol de Bariloche vanwaar ik doorreis per bus. Waar naar toe …. geen idee. Wijn drinken in Mendoza staat zeker op het programma. 23-11 vlieg ik weer terug vanuit Buenos Aires.

24th October 2007

Bien Viaja
Wow, dat klinkt heel erg gaaf! Genoeg digitale fotokaartjes bij je? De watervallen zijn super! Ga je beide kanten doen? Ik ben benieuwd naar je ervaringen op het blog! Saludos. Anke

Tot: 0.101s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 58; dbt: 0.059s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb