Madrid

Published: October 5th 2007

Madrid oktober2007Madrid oktober2007Madrid oktober2007

Madrid 2007
Hei alle sammen!
Da er vi nesten ferdig med foerste stopp paa vaar verdenstur, Madrid. Vi har hatt en litt uventet start. For det foerste, da vi skulle sjekke inn bagasjen paa Gardermoen maatte vi staa en hel time i koe og vente. Greit nok. Da vi skulle ut av flyet paa Heathrow for aa skifte fly til Madrid, maatte vi vente i 3 kvarter foer vi fikk komme ut av flyet i det hele tatt. fordi de ikke kunne finne noen trapp som vi kunne gaa ut paa... Ganske utrolig bare det!... Da vi endelig kom oss ut av flyet hadde vi kun 25 minutter til flyet til Madrid skulle dra. Og vi hadde ikke faatt transferbillett med seteplasser eller noen ting. Vi ble busset fra den ene terminalen til den andre, saaakte... Kom endelig til vaar terminal, og vi spurtet allt vi orket for aa finne ut hvilken gate vi skulle til. Da saa vi at flyet var ca 1 time forsinket, heldigvis for oss. Ok, vi kom oss endelig til Madrid. Da maatte vi vente i 30 minutter foer vi endelig fikk Eriks bagasje. Men Miriams kom ikke... Vi gikk til Iberias helpdesk og sa ifra. De kunne ikke se spor av den. Saa de skrev rapport om det, og vi kunne ikke gjoere annet enn aa dra inn til byen. Dagen etter dro vi byen rundt for aa proeve aa finne ut av hvem som kunne hjelpe oss. Tiden gaar... to dager senere (onsdag) kom endelig sekken til hostellet vaart. Gjett om vi var lettet da:-)! Endelig kunne ferien vaar begynne. Vi har tatt 2 bussruter med sightseeing. Vi har vaert i Prado-museet. Vi har ruslet rundt i flotte parker. Vaert utenfor slottet. Og saa synes vi ikke at det er saa mye mer aa se og finne paa. Kanskje vi er litt kresne? Vet ikke, men vi synes at Madrid er en litt kjedelig by. Det er supert natteliv her, masse barer som holder det gaaende hele natten. Bare spoer oss, for vi bor i en av de heftigste bargatene. Det blir ikke saa mye soevn akkuret da... Vaeret er vekslende, litt sol og en god del regn. Det er jo hoest i Spania ogsaa. Vi glerer oss til aa komme til Mexico og sol og sommer. Drar i morgen. Det var foerste rapport fra oss backpakcere. Haaper dere har det bra hjemme alle sammen. Hvis
MadridMadridMadrid

sekken som ble borte paa veg fra Oslo til Madrid !
det er noen av dere som ikke har faatt vaar Hotmail-adresse, som gjerne vil ha den, saa maa dere bare gi oss beskjed saa skal vi sende deg den. Vi gaar litt i surr med alle adressene, og saerlig de som ikke har personnavn i. Hasta la vista amigos! Masse hilsner fra Miriam og Erik

bilder kommer etterhvert:-)

5th October 2007

Endelig i gang...
Hei Erik og Miriam, kult å høre at dere er i gang med drømmeferien! Kjipt med mye venting og baggasjetrøbbel, men husk at dere skal være borte leeenge så dette blir en fluebæsj opp i det hele. Gleder meg til videre oppdatering. God tur videre!
5th October 2007

Madrid !
Hei Christian ! takk for det.Nei det er sant det er ikke mye og klage paa.Vi drar videre til Mexico i morgen ettermiddag.Vi holder dere oppdattert Hasta luega por fovor-muy bien:-) Erik-Miriam
8th October 2007

:-)
Ser ut til at Dere koser Dere godt: Det er bra, fortsett med det :-) Dere får holde oss oppdatert på Deres reise mens vi andre må jobbe :-( Hasta luega and take care. Rolf :-)

Tot: 0.105s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0669s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb