Nedtællingen er begyndt.

Denmark's flag
Europe » Denmark
August 25th 2007
Published: August 26th 2007

Lige en sidste opdatering så vi får de sidste mailadresser med. Starten går i morgen meget tidlig 06.00 fra Hedegårde. Som tidligere nævnt kommer der mere kød på senere hen ad vejen. Bellavista ligger på www.bellavistacloudforest.com, og de øvrige hoteller skulle kunne findes ved at søge på hotelnavnet.

Så er det ved at være tæt på, at vi skal afsted på den store tur. Vi har oprettet denne rejseblog for at kunne holde lidt flere informerede om, hvad vi oplever, udover blot at sende et postkort i ny og næ. Der er nogle enkelte, der allerede er tilmeldt, men for de fleste er dette første brev. I vil fremover modtage en mail, hver gang vi lægger nyheder på siden. Vi ved, at der er internetadgang på de første par hoteller, så mon ikke vi er i gang i starten af september. I kan via denne side også sende mails til os, hvis I gerne vil i forbindelse med os, og vi har også mobiltelefoner med.

En grov rejseplanen er
2. september København - London - Miami (USA) Hotel Continental Oceanfront South Beach
4. september Miami - Quito (Equador) L´Auberge Inn
6. - 10. september Bellavista Cloud forest
11. - 13. september El descanso Mindo
15.oktober Quito - San Jose (Costa Rica)
30. november San Jose - Miami - London - København - Aalborg

Vi håber, at I får fornøjelse af siden.

Da der er mange, der skal inviteres og overførsel af adresser er ret besværligt, vil der måske komme et par invitationer mere i de kommende dage. Det håber vi, at I vil bære over med. Efter 1. september vil der være noget mere indhold i brevene.

kærlig hilsen
Ida og Henrik, Klara, Halfdan og Amanda

1st September 2007

God vind! Sikkert en oplevelse! På forhånd tak for 'Blogging'! kh PEKS

Tot: 0.069s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.047s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb