Het is weer zover: de zon is in mijn hoofd geslagen ;-D

North America » United States » New York » New York » Manhattan
July 22nd 2007
Published: August 6th 2007

Hallo allemaal,

Even HEEL kort... Worden morgen om 06:00 gewekt en dan gaat de rondreis beginnen en ontmoeten we de groep.

Vandaag hebben we een groot deel van Manhatten doorkruist!!! Van Central Park, tot bij de Hudson rivier, tot chinatown, en Brooklyn. We hebben dus dagkaarten gekocht voor alle lijnen van de 'hop on and hop off' bussen en zo konden we dus snel een groot deel van de stad bezichtigen!!!!

Het was echt HEEL ERG GAAF allemaal!!!!

Echt enorm veel indrukken op gedaan. We zijn weer kapot nu :-D

Hopenlijk tot gauw!!! Morgen dus richting Boston!

voor het eerst?!
Hey Guys, Alles klinkt okay.. dus overbodige vraag of het goed gaat, stel de vraag dus niet... ;) Maar... Ramon, was jij nog nooit geweest naar NYC dan?? Maarokay.. ik zou zeggen heel veel plezier en maak veel foto's ;) Ciao ciao, Lud

Morning!!!
Hey!!! Gelukkig zijn jullie goed aangekomen na de drama gister op schiphol...!! moyzo :-))))) En ja Ramon je mag er vanuit gaam dat jullie al heeeeeel snel rood staan - waarom denk je dat JJJ niet zoveel meeneemt??? is niet voor niks......:-)) Ik hoop dat jullie echt gaan genieten van NY!!! Oh JJJ je hebt de foor programmes dus al gevonden en what about kwark en banaan??? abi xx
21st July 2007

Hoe warm is het daar eigenlijk? Het is hier steenkoud op cz.

hyper
Jajan, ik hoop dat je de hypermode een beetje in de hand hebt... Jullie bericht zit vol van de Energie!!! Heel leuk om te lezen. En Ramon, OOK foto's maken he, anders geloven wij het niet! Wacht met spanning op de volgende avonturen van J.R. (Jacinta.Ramon)!!!

Tot: 0.276s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 68; dbt: 0.0931s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb