USA en Canada

North America » United States » New York » New York
July 13th 2007
Published: August 6th 2007

Yechoehoehoehoehoe!!! Komende vrijdag vertrekken Jacinta en ik voor een krappe twee weken naar New York. Dat is het startpunt van onze rondreis in de noordoost hoek van Amerika en de zuidoost hoek van Canada. Globaal gaan we vanuit New York richting Boston, dan duiken we Canada in naar Quebec City. Vervolgens Montreal, Toronto en via de Niagara Falls weer terug de USA in. Dan naar Amish Country/Harrisburg (geen idee wat we daar moeten doen :-D), Washington DC, Philadelphia (Adriiiiaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!) en weer terug naar New York! Daarna zijn we aan vakantie toe... ;-) Zullen de foodcourts in Canada net zo groot zijn..... :-((((

13th July 2007

Alvast heel veel plezier toegewenst! Ik zal zeker meelezen! Leuk gedaan trouwens, zo met die vlaggen in de namen van de landen!

Have Fun!
Ola, daar gaan we weer met die blogs!! Wel leuk hoor!! in ieder geval een fijne vakantie en vergeet niet in NewYork te kijken voor zo'n goedkoop radarverklikkertje! :-) Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllll Plezier!
13th July 2007

Heee Ramon en Jacint, heel veel plezier. Leuk om jullie weer te kunnen volgen;) Zit zelf ook te denken aan een site voor mijn vakantie, Cor goes Egypt:)

Heel veel plezier
Jacinta en Ramon, heel veel plezier aan de andere kant van de plas. Leuk dat we jullie weer een beetje kunnen volgen. Ik zal tzt ook vertellen van onze vakantiebelevenissen in ..... Belgiƫ ;-)))) Gaat de GPS nog mee? Geniet ervan hoor!
17th July 2007

broodje bal
Yo DIKKE!! Ben je nou alweer op vakantie......ik heb liever dat je wat tijd steekt in het updaten van je website!!!! Evengoed veel plezier jongen en de vorige keer ben je dat broodje bal vergeten......dus bij deze! gr. ook aan Hyacinta!!
19th July 2007

Hennige dingen
Nog even paar uurtjes aftellen en dan begint jullie vakantie al! Kan niet wachten tot jullie terug zijn want dan mogen wij gaan. Halleluja!! ik kijk uit naar de berichten en foto's. Have a supersupersize holiday!

Tot: 0.299s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 67; dbt: 0.0704s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb