Op Hollandse bodem

Europe » Netherlands
June 12th 2007
Published: August 7th 2007

Nederland!Nederland!Nederland!

Schiphol airport, Holland. Met mijn ouders, Ben en Lia. Heelhuids aangekomen mét mijn fluoriserende bagage.
Hallo allemaal!

Ik ben inmiddels weer heel, en levend, aangekomen in het platte Nederland! Na een lange vlucht van zo'n 12 uur vanuit Hong Kong kwam dan eindelijk ’s ochtends vroeg weer land in zicht! Zag er gelijk weer lekker georganiseerd uit allemaal vanuit de lucht. Alle akkers en wegen....plat en groen! Maar ik houd er van hoor. Voelt toch wel echt weer als thuis!

Ik landde vrijdagmorgen op Schiphol. Een erg mooie en warme dag in Nederland! Wel warm, maar na Hong Kong, waar het meer dan 35 graden was, valt het natuurlijk wel mee! En de frisse lucht is ook wel fijn!

Ik werd opgehaald van het vliegveld door mijn vader en moeder (die er nog precies hetzelfde uitzagen) en dan op naar Drenthe! Echt heerlijk om thuis te komen in ons huisje, lekker midden in de natuur. En dan mijn broertje Maurice en ons hondje Dazzle na al die tijd natuurlijk weer zien!!

Nieuw Zeeland en Australië lijken gelijk al weer zo ver weg.....zo veel herinneringen, maar dat alles zit alleen maar in míjn hoofd. Hier is alles natuurlijk gewoon door gegaan op de gewone toer.

Heb even een paar daagjes rustig aan gegaan, maar heb al wel weer plannen! Ik vertrek morgen naar Praag voor een paar dagen! Daar vind eens in de 4 jaar een groots evenement op het gebied van theater en theatervormgeving plaats, met ontwerpers van over de hele wereld! Dat kan ik natuurlijk niet missen als beginnend studente Theater Design! Ik heb de mogelijkheid gekregen met mijn nieuwe school, het HKU, in Utrecht mee te gaan naar Praag! Superleuk dus!

Daarna zal ik ook nog heel wat moeten regelen, ga namelijk in utrecht studeren....dus zoek nog een kamer....... (tips iemand?)

Veel liefs,

Vanuit Nederland,

Laura

PS Bedankt voor de leuke reacties en mailtjes die ik heb gekregen tijdens mijn reis!

PS2 Ik heb nog een hele lading foto's bij mijn vorige verhalen geplaatst...dus kijk snel! De foto's staan bij het verhaal over het Great Barrier Reef en het verhaal daarna over Zuid Australië.

Creatief welkom!Creatief welkom!
Creatief welkom!

Met Maurice (broertje) op de foto bij het Crea bea bord gemaakt door mijn vader!
DazzleDazzle
Dazzle

Ons blije hondje kende mij gelukkig nog steeds!
UitzichtUitzicht
Uitzicht

Uitzicht vanaf ons huisje in Rolde

12th June 2007

Hello from Canada
Hi Laura, Although I can't understand a word of your blog it is great to see the photos...hope all is well with you! Paula
23rd June 2007

Hoi Laura, echt leuk gedaan die blog van je! net terug in Nederland en al een hoop plannen zeg, succes! Ik kom ook bijna terug naar Nederland, de 30ste. Wat wonen jullie leuk zeg, mooi huis
27th June 2007

Hello uit Melbourne!
Hej Laura! Met mij is t goed! Hoe is t met jou? Ik heb nu dus een eigen kamer en t begint al wel een klein beetje minder op vakantie te lijken (ben hier tenslotte voor stage nu!), maar soms heb ik nog van die momenten van whoohoo ik ben in Australië! Ben benieuwd hoe t zal zijn als ik thuis kom, was wel ff wennen ofniet? Ja t enige jammere is dat je t niet echt kan delen met iemand. Als je t nog ns wilt hebben over de tijd in YHA Melbourne Oasis, ik sta er altijd voor open ;) Ik zag dat je vet zonnige foto's van Melbourne hebt! T weer is nu wel anders.. Vandaag regende het aan één stuk. Maar misschien is dat maar goed met al die droogte. Ik ga je blog ns uitgebreid lezen voordat ik op reis ga, ben benieuwd! (Heb er nu nog niet echt tijd voor gehad) Veel plezier in je vakantie nog enn succes met de studie! We spreken nog wel en ik laat wel ff weten waar ik heen ga in NZ :) Groets! Wout http://woutoverkamp.nl
17th November 2007

OPEN DAG HKU 17 NOV 2007
Hoi Laura, Leuk dat je ons hebt uitgenodigd voor de open dag van de HKU vandaag. Vast en zeker veel boeiende creaties te zien van zo'n club "Crea Thea's" en een enkele "Creo Theo" wellicht? Ik zie je! Groetjes; BenG Benieuwd

Tot: 0.264s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 61; dbt: 0.1126s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb