One Night in Hong Kong..........

Hong Kong's flag
Asia » Hong Kong » Kowloon
June 7th 2007
Published: August 7th 2007

Guuden Eaveninge,

yes thoes peopel in hongi kongi do not speak reall good englishh........

Zit nu in Hong Kong!!!!

Gisteravond errug laat aangekomen na mijn lange vlucht vanaf Sydney! Met de trein en taxi uiteindelijk rond middernacht bij mijn 'hostel' in Nathan road, in de wijk Kowloon gearriveerd.

Heb geen tijd meer eigenlijk...sorry...

Maar vlieg bijna naar huis!

Was leuk om ff hong kong te zien!!! Maar errug blij dat ik hier niet hoef te wonen!!!!

Ook snikheet weer trouwens.....

Heb zin in de hollandse zomer!

Groetjes en tot zo!

xxx laura

BoomBoom
Boom

Ra ra waar is mijn hostel? In dit enorme gebouw, chunking mansions, was mijn kamertje gevestigd..
Bootje in de havenBootje in de haven
Bootje in de haven

Kleur is hier opeens van een andere waarde.
ChaosChaos
Chaos

Bamboo stijgers, vervallen gebouwen, brullende airco's en reclame van kleine winkeltjes. En dit naast deluxe kantoorflats. Ja, dit is nu Hong Kong.
Heilige BeeldenHeilige Beelden
Heilige Beelden

In een tempel midden in de stad, tussen de flatgebouwen.
WierrookWierrook
Wierrook

Het hele plafond van de tempel hing vol met deze brandende kransen van wierrook.

9th June 2007

Ooozt, West, Thuis Best!!!
Lieve Laura, Het zit er (eerst) weer op! Gelukkig een voorspoedige reis gehad, vanuit Sydney naar Hong Kong en van daaruit waaer naar Schiphol. We moesten vrijdagmorgen vroeg op, maar hadden het er graag voor over. Het is toch een geweldig moment, als je je dochter op Schiphol dan de Arrivalhal binnen ziet komen na een reis van een half jaar!!! Het is hier nu erg heet en benauwd, dus we hebben je tent alvast klaar gezet in de tuin, zodat je daar lekker in kunt slapen. Welkom in Rolde, Welkom Thuis! Fijn dat je d'r weer bent!!! Even uitrusten en dan woensdag alweer vertrekken naar Praag, voor het grote theater spektakel "PQ" en je mag samen met de groep van de HKU, dus wat wil je nog meer!!! Je bent een echte Geluksvogel meid!!! Geniet er maar van. Toi, toi, toi!!! We love You!!!

Tot: 0.086s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 29; dbt: 0.0378s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb