I Costa Rica ingen horbarhet

Published: February 4th 2007

Hej!

Vi ar nu i Montezuma. Ganska lugn liten stad eller ska vi saga by. Kannykkan fungerar inte i Costa Rica, sa om ni vill kommunicera sa skicka mail. Vi talas vid nasta gang nar vi ar i Los Angeles om en manad.

Besokte igar ett fint vattenfall.

Goodbye!

4th February 2007

Visste om dendär hörbarheten.
Rektorns dotter återvände förra tisdagen från CostaRica o berättade om dendär obefintliga hörbarheten. Hon var där 5 månader o blev bestulen på sitt bagage sista veckan hon var där. Heh, så kan det gå. Res omkring... alla berättar att i samma land finns helt olika o fantastiska vegetationer. Här e allt OK. Sköt om er gossar o datera med bilder. Kram av Britt
6th February 2007

east calling west
Hej! Hoppas ni har allt bra, har ar allt mycket bra. Vi koppte just resten av vara flygbiljetter, sa nu borde allt vara paketissa. Mirko har aven gjort en sida pa natet var vi satt in bilder, men han vet ju forstass inte hur man kommer in pa den utan link, sa jag skall skicka linken sa snart jag hinner. Har ar vadret mycket battre redan, vi har t.o.m. fatt lite farg. Snart bar det av till Thailand, vi stannar dar 10 dagar med hela klassen, det skall bli roligt. forsok orka skriva mail... jag skall ocksa forsoka. KRAAAAM!
6th February 2007

Hallo Hens&c:o!
Tack för dina vänner Fidel och Che! Lever rutinliv; J bakar bröd och badar och Hh tentläser och fånar sig som vanligt. Det är stora nervsemestern på Mejlans sjukhus efter Sibbo hvc kan jag berätta (konstigt men sant). I planerna packning av f&f, 18-årsdag, förhoppnigsvis 25-årsdag, premiär, salsa, skrivande av essäer och spexsånger mm sånt. Ha det, P&K
8th February 2007

här fryser man
Har lite surfat i nettin i era trakter och skulle nog gärna byta denhär 25 graders kölden till er... Här har valdebatterna börjat, men tyvärr kan man inte påverka vädret genom att rösta. Ni har fina bilder i er blogg, hoppas vi får se bilder också från Costa Rica, det var väl Joonas som var Tarzan. Köpte igår bananer från C R och tänkte på er... Många kram fån Monica o resten av gänget
11th February 2007

Tack för grattisarna!
Va bra att ni kommer på "orsaker" att röka cigarr o dricka! :) Matheo har ren blivit jätte stor o när ni kommer hem kommer han säkert att kunna kalla er negrar! Hälsningar från Matheo, Benko o Allu
17th February 2007

Nästa gång kommer ja me
De ser nog jäklit rento ut allt dedär o varje gång man läser om va ni har gjort o sätt på bilderna så blir man bara fitti för att man själv e här. ha ni vari mycke o dyka??... så ni haijar i sötvatnet? ha de så bra o hälssa brossan min!

Tot: 0.074s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0467s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb