Uruguay

November 1st 2008
Published: November 1st 2008

Hej hej,
spet se oglasava, tokrat iz Urugvaja. Ce bi poskusala Urugvaj opisati v nekaj besedah... pokrajina je zelo podobna nasemu podezelju, le da je vecinoma vse ravno. Povsod se pasejo kravice, konji in ovcke, verjetno imajo vec glav zivine kot prebivalcev (teh je cca. 3 mio). Najprej sva se ustavila v majhni vasici Colonia del Sacramento, kjer zivljenje poteka zelo pocasi, vasico prehodis kar pes, povzpela sva se na svetilnik, da sva dobila malo razgleda, po enem dnevu pa ze skoraj nimas kaj poceti tam, zato sva takoj naslednji dan nadaljevala najino pot. Sicer sva imela najprej namen ostati kaksen dan v glavnem mestu Urugvaja, Montevideu, pa se nama je tako mudilo na plazo iskat sonce in morje, da sva se odlocila, da ga spustiva. Prisla sva v ribisko vasico Punta del Diablo, kjer ni asfaltiranih cest in bankomata, imajo le majhno trgovino z zivili. Dejansko je to bolj cilj surferjev, je pa zelo lepo, mirno, pescene plaze,... Kot bi bil v neki pravljici, le da neprestano piha in ker se ni prave sezone, je se premrzlo, da bi kar lezal na plazi. Tukaj je glavna sezona januarja in februarja, bi pa nama bilo sigurno zal, ce te vasice ne bi obiskala. Vceraj sva sla na kosilo k nekem stricku, za katerega so nama povedali v hostlu, da super kuha. Uradno je to sicer restavracija, zgleda pa tako, kot bi prisel k nekomu domov. Najprej malo klepeta kdo si in iz kje si, potem se sele zacne pogovor o tem, kaj bi jedel. Stricek cisto navdusen, da sva iz Slovenije (kdo bi si misllil, da v nekem tako pozabljenem kraju kdo sploh ve za Slovenijo!), nama takoj pokaze listek s sporocilom, ki ga ima kar prilepljenega na steni... Dva popotnika iz Slovenije sta bila ze pred nama tukaj! Kmalu nanese pogovor na to, da ima tudi on malo ''nase krvi'', njegovi starsi so namrec iz Zagreba, sicer pa ze celo zivljenje zivi tukaj. Zanimivo, koga vse ne srecas...
Danes se odpravljava naprej, spet v Brazilijo, si zeliva najti nek kraj ob morju, kjer bo toplo in ne bo tako pihalo. Bova poskusila sreco v Florianopolisu...
Piseva tudi od tam... Lep pozdrav!
Ketty&Tine

Tot: 0.105s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0627s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb