164 diena. Dar daugiau piramidžių

South America » Peru
May 13th 2013
Published: May 13th 2013

Iš ryto susitinku su dar viena mergina iš CS, su ja einam papusryčiauti. Smagiai pabendraujam valandėlę ir palydžiu ją iki darbo. Pakeliui užeinu į autobusų agentūrą kurioje yra maršrutas į ekvadorą šį vakarą, tad pagalvoju jei šiandien spėsiu grįžti laiku, būtų gerai iš čia pajudėti toliau. Po to sėdu į mototaksi, važiuoju iki mokriuko, o su mikriuku iki miesto Tucume. Čia einu iki griuvėsių komplekso kuriame gal dvidešimt tokių piramidžių kokias maiau vakar, tad šis komplekas tikrai įspūdingesnis ir iki jo nereikia pėdinti 6km. Šitoj vietoj buvo šios kultūros sostinė, tad komplekas tikrai gan didelis, bet kaip ir ankstesnės piramidė, šios primena kalnus. Po to nueinu iki vieno objekto kur išlikę nemažai gerai matomų fragmentų ant sienų. Čia pravaikštinėju porą valandų ir važiuoju iki kito miestelio Lambayeque, čia pagrindinis regiono muziejus su radiniais iš aplankyto piramidžių komplekso. Muziejus nuolaida taikoma tik vietiniams studentams, tad mano ISIC nepadeda. Be to prieš įeinant į muziejų turiu saugykloje palikti kurpinę, fotoaparatą ir telefoną. Muziejus gan didelis, jame praleidžiu apie pusantros valandos. Viduj labai daug aukso dirbinių, kelios rekonstruotos kapavietės, griaučiai ir t.t. Muziejus tikrai vertas dėmesio. Išėjęs iš muziejaus su mikriuku grįžtu namo. Namie jau po yra po darbo grįžes Nilsas, tad jis mane palydi iki soties. Vėl laukia naktinė kelionė.

Tot: 0.128s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 57; dbt: 0.0884s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb