Hiken rond Huaraz, Peru

South America » Peru » Trujillo
May 16th 2009
Published: July 15th 2009

Hoi hoi! Hier weer een berichtje vanaf het zuidelijk halfrond. Met nog zo´n 4mnd te gaan, bevinden we ons (eindelijk )in het zuiden van Ecuador na flink wat tijd te hebben doorgebracht in Peru. De route hier naar toe is een verhaal apart en daarover de volgende keer meer. Heb net m´n verjaardag achter de rug en ben nu ook lid van de club van 31-jarigen. Kan zeggen dat de koffie en gebak alleen... Read Full Entry

Photos are below

ViscacheViscache
Viscache

Typsich bergkonijn met lange staart. Erg goed gecamoufleerd en moeilijk te zien als ie stil zit

15th July 2009

Machu-Pichu
you're a 'Machu-Pichu' guy ! Very romantic haha. Nogmaals gefeliciteerd met jullie verloving. En het kamp van 31-jarigen is maar klein hoor ;) Geniet van al het mooie in Ecuador ! grtz. Remz
16th July 2009

tussen neus en lippen door...
en even tussen neus en lippen door vertel je van je aanzoek... Ik vond het moeilijk mijn gedachten bij de rest van het stuk te houden na dit geweldige nieuws! Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend leuk en goed idee! Dikke zoenen voor jullie beiden!! Groeten Linda pS: nog gefeliciteerd met je verjaardag (die was ik dus vergeten, sorry)
18th July 2009

Congratulations to the engaged couple!!
Gefeliciteerd!! en ja jij natuulijk ook nog met je verjaardag Joost. Ik had al een tijdje geen updates meer gelezen maar ik had vandaag een rustig daggie thuis so I've cought up. Erg mooie verhalen en geweldige foto's van salt lake tot deze up date. Geweldig om jullie belevenissen te lezen en ook hoe anders de verschillende landen zijn. Hier in OZ gaat alles prima, als ik zo al die verhalen lees krijg ik wel weer reis kriebels. Heel veel plezier nog en geniet er van. Groetjes Leoni en vast ook hi van Lawrence

Tot: 0.107s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 54; dbt: 0.0729s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb