Copacabana

Published: September 23rd 2007

Ulice CopacabanyUlice CopacabanyUlice Copacabany

Namesticko pred nasim hotelom
Tak a mame za sebou prechod do Peru. Dnes na obed sme dorazili do mestecka Puno, ktore lezi pri jazere Titicaca kusok za Bolivijskymi hranicami.
Ale pekne po poriadku. Vcerajsok sme este cely stravili v nadhernom Bolivijskom meste Copacabana. Lezi na ostrove uprostred Titicaca a aj ked je malicke, je radost nim bludit. Za ten den sme toho moc stihnut nemohli, tak sme aspon rano vyliezli na kopec priamo nad mestom a po obede sa odviezli na ostrov slnka Isla del Sol. Mame kopec krasnych fotiek, tak vychutnavajte. V La Paze sme si zazalohovali zufalo plne memory karty do fotakov a vcera ich skoro zase vystrielali.. :-)
Inak treba este spomenut zabavnu prihodu z nataceni. Ked sme prechadzali na ostrov kde lezi Copacabana, co je stale v ramci Bolivie, po vystupeni z trajektu si zmysleli kontrolovat pasy. Preco to je zahada. Kazdopadne nemenovany clen vypravy (Kosto, Kosto!) mal pas samozrejme v bagli, dokladne zbalenom na streche autobusu. To mu vsak nebranilo poskytnut uniformovanej autorite svoj imigracny doklad (bez neho sa z Bolivie nedostanete), ktory mu bol obratom zabaveny az dokym nepride s pasom. Nasledovala pomerne zabavna (pre Igiho) situacia, kde Kosto vyliezol na strechu busu a zafalo tam rozhadzoval veskeru batozinu.
Pristav..Pristav..Pristav..

a vojnove lodstvo Bolivie :-)
Igi zatial stal dole a nezavezne kurizoval so sumnou Ekvadorcankou (bohuzial mala v buse nabijaka a ten skaredo pozeral cez okienko). Inak spomenutej slecne vdacime, ze Kosto moze opustit Boliviu, pretoze sofer nebol 2x ochotny cakat a len jej spanielcina a smutne oci zabrali. Vrchol celej scenky bol ked Kosto aj so slecnou naklusal za pohraniciarom a ten samozrejme nemohol jeho doklad najst. Az ked pozrel vsetky supliky a snad aj kvetinace, tak zistil, ze na nom sedi. Simplimente Bolivia.. :-)
Zajtra mame v plane urobit si vylet na plavajuce trstinove ostrovy na Titicaca a vecer ak sa bude dat naskocit na bus do Cuzca, odkial nas uz caka vylet na Machu Picchu.

CopacabanaCopacabana
Copacabana

Pohlad z kopca nad mestom
Rovnake miestoRovnake miesto
Rovnake miesto

ale pohad na opacnu stranu - Titicaca
"Tazka Pohoda" Kosto"Tazka Pohoda" Kosto
"Tazka Pohoda" Kosto

..na ceste na ostrov slnka
Molo na ostroveMolo na ostrove
Molo na ostrove

Gyc.. ale to sa nedalo odolat :-)
Island in the sunIsland in the sun
Island in the sun

Ked Igi raz zacne s gycmi, uz neprestane..

24th September 2007

jeeeej...titicacA..o to m sme sa nieco ucili..je na nom nieco zaujimave ale neviem si spomenut co...nastastie tu mam poznamky apozriem si to...hmmm...hmmm...nechce sa mi to hladat ale ja si to zistim...;) dufam ze sa mate dobre;) pozdravujem vas..dufam ze stale zivych...ewka :)

Tot: 0.07s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0312s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb