Jawel jawel, de keizerinnen zijn in Kuzco aangekomen..

Peru's flag
South America » Peru » Cusco » Cusco » Cusco
December 3rd 2011
Published: December 3rd 2011

Hola todos!

Na Arequipa hebben we Huacachina bezocht. Dit is een klein dorpje volledig omgeven door zandduinen.. Daar hebben we dan ook goed gebruik van gemaakt 😊 Eerst zijn we gaan buggy rijden en erna gaan sandboarden. Dit was superleuk maar het was zooo moeilijk om recht te blijven staan! Daarom besloten we om uiteindelijk, zoals iedereen, gewoon op onze buik te gaan liggen en zo naar beneden te gaan woehoeoeoe!! Het feit dat erna alles (en daarmee bedoel ik ALLES) vol zand hing, vergeten we even :D
Later hebben ook de Ballestas eilanden bezocht, dit is een verzameling van kleine eilandjes waar zeeleeuwen, zeerobben, Humboldtpinguïns (superschattig) en grote kolonies watervogels leven. Ongelooflijk hoeveel vogels we daar gezien hebben, naar schatting leven er 160 verschillende soorten.. Er was geen enkel stukje rots zichtbaar door de immense hoeveelheid vogels, ongelooflijk!!
Uiteindelijk hebben we een lange busrit (18u) naar Cusco (3399m hoog) gemaakt. We hebben al enkele ruines en musea bezocht maar de komende dgen wordt het nog spannender 😊 Morgen gaan we raften en maandag vertrekken we richting 'machu picchu'! We moeten ons aanpassen aan het weer want hier is het stukken kouder en vooral.. NAT! Das minder natuurlijk 😊 Ook is het moeilijk om te ademen omdat we constant op zo een hoogte zitten. Daarenboven is mijn deodorant (roller) als een paar keer 'ontploft' door de druk (door de hoogte) haha!

Dit was het voor nu, ik laat snel weer wat nieuws horen!
Doooooeeeeeeiiiiii!!

Tot: 0.101s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0732s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb