Verassend Cusco.

South America » Peru » Cusco » Cusco » Cusco
August 14th 2008
Published: August 16th 2008

Dag allemaal, in Cusco hebben we aantal nachten doorgebracht in hostel Pirwa.Dit hostel zit aan de rand van het centrum van Cusco.Na die aantal nachten zouden we beginnen aan de befaamde Incatrail. We waren die dag vroeg aangekomen dus we gingen even naar Dos Manos,waar we de Incatrail hadden geboekt via internet(februari 2008).We wilden even een bevestiging of alles in orde was...Maar toen krege... Read Full Entry

Photos are below

Punt tussen Santa Teresa en Aquas Clientes.Punt tussen Santa Teresa en Aquas Clientes.
Punt tussen Santa Teresa en Aquas Clientes.

Op de terugweg stap hier van de trein om weer terug te gaan naar Cusco.
Begin klim van de Machu Picchu.Begin klim van de Machu Picchu.
Begin klim van de Machu Picchu.

Om 3.30 uur op en om 4.00 begonnen we met de klim naar boven.Klein uurtje over gedaan over klote trappen.
Nu nog erg rustig maar later....Nu nog erg rustig maar later....
Nu nog erg rustig maar later....

dan is het heel erg druk.Je kan over de koppen lopen..zo druk en toeristisch.Logisch want iedereen wil het zien.
Drukte voor de Wayna Picchu en de tempel van de maan.Drukte voor de Wayna Picchu en de tempel van de maan.
Drukte voor de Wayna Picchu en de tempel van de maan.

200 voor 10.00 s´ochtends en 200 mensen na 10.00.En die toeristen gaan over lijken om daar als eerste te zijn!!!

16th August 2008

Ja ja nog even genieten
Hallo Piërre en Liza daar zijn jullie dan weer met een prachtig verhaal.Maar even tegenslag maar het kan niet altijd mee zitten.Gelukkig alles toch nog weer goed gekomen en weer heel veel gezien.Mooie foto`s en van dat meisje is toch ook heel mooi.En de rotsen met die wolken er boven allemaal even prachtig.Ik ga volgende week weer een vierdaagse lopen.En Jan gaat woensdag weer naar Sri Lanka voor 3 weken kijken of Padmini al wat Nederlandse woorden en de geschiedenis kent van de dom in Utrecht en nog meer van zulk soort dingen. Met Adje gaat het ook goed en verkoopt zo af en toe een fiets maar het kan beter.Dus maar zien of de handel weer gaat aantrekken. Wij wensen jullie nog veel plezier want het gaat er nu toch om spannen voor jullie weer terug in Nederland zijn,dat zal wel weer afkicken zijn. Maar u nog genieten van de vele avonturen de laatste 3 weken .Groetjes en tot mail of ZIENS Ad en Frieda
17th August 2008

globetrotters
hoi, pipelois,nou soms zit het mee,en soms tegen,gewoon effe doorrammen,wat een toestamd,pfff,en zoveel fotos,weten jullie wel hoeveel papier er doorgaat naar buuf riet,hahahaha,geintje, nou geniet nog effe,want normaal heb je ook maar 3 weken vakantie,grrrrrrrrrrrr liefs dirk yvon an boef en buuf riet,oh ja kan dirk daar ook groente dingetjes doen,hihihihi kusssssssssssssss
20th August 2008

machupicchu
Vervelend allemaal in machupicchu,wij hadden ook al dat ge... Personen die niet op kwamen dagen, en elke keer boloven dat ze een half uurtje later komen,ondertussen zit je 2 uur te wachten, en dan blijkt er helemaal niemand meer te komen. Maar wees gerust straks in Enkhuizen gaat alles weer keurig op tijd. Dan is het weer echt genieten en heb je dus weer een zorg minder!!!! Groetjes uit Uitgeest. Jeannette en Rob.

Tot: 0.048s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 23; dbt: 0.025s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb