Van Chichulan naar Otavalo

Ecuador's flag
South America » Ecuador » North » Otavalo
October 23rd 2008
Published: October 23rd 2008

Maandag de bus gepakt naar Chichulan een heel klein dorpje ver van de bewoonde wereld, werkelijk een schitterende omgeving.
Daar een dag gehiked hoog de bergen in, woensdagochtend heel vroeg opgestaan 3 uur in de nacht en om 4 uur de bus terug genomen naar Latacunga een bizarre tocht langs ravijnen en diepe afgronden echt wel een angstig avontuur.
Vandaar overgestapt op de bus naar Quito en direct weer door naar Otavalo, alles bij elkaar een reis van 9 uur pffff.
Otavalo is een prachtige plaats omringt door bergen het leven lijkt hier de rust zelve wat een heerlijke sfeer iedereen is even aardig en relaxt.
Vandaag met de bus naar een waterval in de buurt geweest wederom een prachtige omgeving en weer terug gehiked naar Otavalo.
Graag willen wij weer een ieder bedanken voor de leuke reacties.

Ongeloofelijk maar waargebeurdOngeloofelijk maar waargebeurd
Ongeloofelijk maar waargebeurd

Deze prachtige kerk wilden wij ook van binnen bekijken. Binnengekomen was de avondmis in volle gang. De priester was druk bezig met zijn zegeningen waarop de gemeente opstond en een ieder een kruis sloeg. De priester keek naar opzij en gebaarde de misdienaar. Tot onze verbazing en van de gelovigen in de kerk hoorden wij luide disco muziek uit de boxen komen wij dachten al hé dit is een moderne dienst, maar algauw zagen wij dat de priester boos naar opzij keek en al snel was de muziek uit en werd de juiste cd opgezet met kerkkoor gegalm.

24th October 2008

joepie
Ziet er fantastisch uit. Nog veel plezier toegewenst. groetjes Edwin En wij maar zuchten onder de crisis

Tot: 0.078s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 40; dbt: 0.0451s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb