Mindo

Ecuador's flag
South America » Ecuador » North » Mindo
October 29th 2008
Published: October 29th 2008

Na een reisdag van 11 uur aangekomen in Mindo,een birdwatchers paradise.Zondag vertrokken uit Otavalo
naar Cotacachi,het schoonste stadje van Ecuador.Een klein stadje met tientalle leerarteliers en winkels,helaas zit onze backpack al helemaal vol,maar goed ook.
Gisteren een hike gemaakt van 5 uur door het nevelwoud,en waar Tienco een canopytour heeft gedaan.
Aan een staalkabel roetsen door de toppen van de bomen,op 150 meter hoogte boven de vallei.
Vanochtend heel vroeg opgestaan voor birdwacthing,maar door de regen weer snel terug naar hostal
en weer onder de dekens gekropen.Zodadelijk gaan we een orchideeentuin bezoeken.
Wij groeten een ieder vanuit het verre Ecuador.

30th October 2008

indrukwekkend
Erg leuk om jullie foto's te ontvangen. Het is ongelofelijk wat jullie allemaal beleven,een hele andere wereld. En zo te zien blijven jullie ook lekker in beweging. Bergie op bergie af op je fietsje .ja dat heb je met die goedkope tripjes. Geniet er nog maar effe van. gr Fred
30th October 2008

Kamervragen
Hallo, Er zijn kamervragen door de P v/d D gesteld of Blanco & Angelina nog in leven zijn. GroenLimks wilde weten hoeveel C02 uitstoot er was terwijl dhr. Meindertsma boven het ravijn bungelde. Gr. RWJ

Tot: 0.089s; Tpl: 0.024s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0407s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb