Dag 12: Galapagos Island Baltra

Ecuador's flag
South America » Ecuador » Galápagos
April 21st 2007
Published: August 11th 2007

Galapagos IslandGalapagos IslandGalapagos Island

Galapagos, here we come !
Na het ontbijt in het hotel en na het uitchecken zijn we met de taxi naar de luchthaven gegaan. Hier inchecken voor onze vlucht met Icaro naar Baltra eiland i.p.v. naar San Cristobal (deze luchthaven is onverwachts in onderhoud voor zeker 3 maanden) Helaas hebben we vertraging door slecht weer op Baltra en vertrekken we 2 uur later dan gepland. De vlucht duurt zo´n 2 uur en we arriveren om 14.30 uur (er is 1 uur tijdsverschil met het vaste land) op Baltra. Baltra is een klein eiland waar eigenlijk alleen een luchthaventje is. De service van de bootmaatschappij is heel ....

rest van tekst ontbreekt nog.....

Divetrip GalapagosDivetrip Galapagos
Divetrip Galapagos

Dit is de route die we gaan doen met de MY Mistral en alle plaatsen waar we gaan duiken gedurende deze week.

Tot: 0.156s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 66; dbt: 0.0763s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb