Galapagos Islands Day 4

Ecuador's flag
South America » Ecuador » Galápagos
July 20th 2005
Published: July 20th 2005

Detta har vi varit med om idag!! den 20 juli. Seglade under natten till San Christobal. Tidig vackning for frukost kl 06:00. Sedan bar det ivag med buss tvars over on till La Galapaguera..dar jatteskoldpaddorna finns (Landskoldpaddorna). Premiar for dessa vackra stora bjassar! Filmade o fotade en hel del. Det var en upplevelse! Det var ocksa den sista upptacksfarden for resan pa Galapagos. Flog hem till Quito pa eftermiddagen efte lang vantan pa flygplatsen. Har precis borjat packa om vara vaskor infor morgondagens flyg hemat till Svea!! Vi langtar hem nu faktiskt, och vi ar mycket nojda med allt vackert som vi fatt uppleva under dessa 7 veckor pa resande fot. Reser i morgon den 21 juli kl 09:00. Mellanlandar i Bonaire (Vastindien), sedan kommer vi till Amsterdam kl 05:00 nagonting, sen plan hemat vid 09:30 nagonting...Hemma i alla fall 10:55 fredagen den 22 juli. Till er nyfikna och hjartevanner som hamtar oss!!😊

Tack for alla fina kommentarer och halsningar. Ser fram emot att beratta mer nar vi kommer hem. Nu ar vi sa trotta...och har ingen fantasi. Hoppas ni har overseende med det. Skalman 1 och 2 kanner vi oss som😊)) MAt och sovklockan har ringt for lange sedan!!

Hemma blir det en go dusch och njuta av att bara vara i lagenheterna..och varmvatten..och riktiga toaletter..och grovt brod mm mm.

Kram pa er alla! Vi ses snart!
Lisa & Jenny

Vacker blomma..for 100:ade gangenVacker blomma..for 100:ade gangen
Vacker blomma..for 100:ade gangen

Vi gillar blommor!! och djur!! och natur!! men nu ar vi sa trotta och har ingen fantasi!

Tot: 0.122s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 61; dbt: 0.0949s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb