190 diena. Zoologijos sodas

South America » Ecuador » Centre » Baños
June 10th 2013
Published: June 10th 2013

Aš dieną norėjau pradėti anksti, bet kol Marcela pasiruošė eiti į miestą jau buvo 10 ryto. Papusryčiavę nuterėm apžiūrėti vietinį zoologijos sodą. Miestelis nedidelis, tad ir zoologijos sode turėtų būti daugiau vietiniai žvėreliai. Ir iš tiesų zoologijos sodas gan nedidelis, bet yra keletasa tikrai įdomių gyvūnų: jaguaras, puma, kondorai, bet didžiausią įspūdį man paliko vėžliai. Ne šiaip paprasti vėžliukai, bet didieji vėžliai atgabenti iš galapagų !! Aš kaip labai blogas turistas, peršokau per tvorelę ir norėdamas su jais nusifotkint, juos paglostyt. Tikrai įspūdingo dydžio gyvūnai sveriantys kelis šimtus kilogramų. Išėję iš šio zoologijos sodo, pamatėm priešais dar vieną, bet atrodo, kad čia atskirai reik mokėti. Bet kadangi kasininkės nebuvo, prasmukom nesusimokėję. Čia pagrinde paukščiai, kelios žuvys ir gyvatės. Labai daug įvairių skirtingų spalvų fazanų, papūgėlių, taip pat flamingai. Čia man labiausiai patiko afrikos stručiai kurie irgi daug didesni nei kadanors buvau matęs ar įsivaizdavęs. Jie tikri dinozaurai, daugiau kaip 2 metrų dydžio. Po antrojo zoologijos sodo dar pakeliui pažiūrėjom pro galingą upę tekančią siauru tarpekliu. Grįžom į hostelį apie pusę 2, nors išsikraustyt reikėjo iki 12. Bet žmonių nedaug hostelyje, tad niekas nieko nesakė. Susirinkę daigtus nukeliavom iki terminių vandenų viešo baseino. Čia už įėjimą susimokėję po 2 dolerius praleidom pusantros valandos. Bseinai įsukūrę vaizdingoj vietoj prie pat aukšto kioklio. Pasimaudę keliaujam iki autobusų terminalo kur nusiperku bilietą į Riobamba. Prieš išvažiuodamas dar spėju papietauti ir atsisveikinęs su Marcela važiuoju į Riobamba. Čia atvažiuoju jau sutemus, tad iškart sėdu į taksi ir už 1 dolerį nuvažiuoju iki kito CSerio namų. Čia jo pačio nėra, bet namie jau ir be manęs gyvena 3 CSeriai: mergina ir vaikinas iš Argentinos ir mergina iš Šveicarijos. Ir visi jie nešneka angliškai, gal tik šiek šveicarė pavertėjauja jei kažko nesuprantu. Vėliau pareina ir namų šeimininkas, tuo tarpu argentiniečiai pagamina vakarienę.

Tot: 0.121s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 57; dbt: 0.0904s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb