58 diena. Vina del Mar.


Advertisement
Chile's flag
South America » Chile » Valparaíso Region » Viña del Mar
January 29th 2013
Published: January 29th 2013
Edit Blog Post

Šiandien iškeliauju ne tik aš bet ir Luana. Luana keliauja į Pukoną, o aš į Vina del Mar. Pirmiausia išlydim brazilę, tada pervažiuojam į kitą stotį ir atsisveikinęs su Camila keliauju susitikti su Maxu. Maxas manęs stotyje nepasitinka kaip buvom sutarę, tad skambinu iš taksofono jam į mobilų, jis pažada atvažiuoti už 20 min. Aš per tą laiką užsisakau bilietą į Mendozą 10 val. vakaro. Netrukus atvažiuoja Maxas, nemačiau jo 7 metus, tad smagu vėl susitikti. Jis mane pasitinka su 84 metų tėčiu. Tėvukui šiandien pokerio vakaras su draugais, tad pas draugus jį ir paliekam. Važiuojam pas Maxą į namus, kuriuose jis užaugo. Maxas papasakoja, kad nebenaudoja couchsurfing, nes turėjo blogos patirties su šiuo projektu. Tačiau naudoja galybę kitų panašių tinklapių. Jo pagrindinė veikla šiuo metu surasti laidėją knygai, kurią jis parašė prieš keletą metų. Pažada man vėliau atsiūsti anglišką šios knygos versiją. Išeinam pasivaikščioti po miestą. Nuo namų iki pagrindinės gatvės bei paplūdimių, vos 5-10 min. pėsčiomis, tad nieko keisto jog jis banglentininkas ir negali gyventi be vandenyno. Diena prabėga labai greitai, tad laikas man važiuoti iki autobusų stoties. Pakeliui Maxas mane dar užveža parodyti tikros iš velykų salos atgabentos statulos. Ji gerokai mažesnė nei tikėjausi, bet Maxas paaiškina, kad kuo mažesnė tuo senesnė statula. Šiai turėtų būti apie 900 metų. Atvažiuojam į autobusų stotį, atsisveikinam ir aš jau pakeliui į Mendozą. Smagu, kad pavyko susimatyti su senu draugu.


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



Tot: 0.098s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 56; dbt: 0.0704s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb