Brazilija

Published: December 5th 2012

Lapkričio 27d.

1 diena SANTOS

Laivas atplaukė iš maždaug vidurdienį. Informacijos centre gavom žemėlapį, bei kelias nuorodas, kur autobusų stotis, bei kelis auto nuomos adresus. Aš su Egle ir Ignu išėjom ieškoti automobilių nuomos. Įsėdom į autobusą ir apvažiavę šiokį tokį ratuką aplink uostą bei pliažą, po truputį susigaudę žemėlapyje išlipom vienoje gatvių kur turėtų būti auto nuoma. Maždaug po pusvaladžio ėjimo atradom 'Lokaliza' auto nuomos punktą. Išsiaiškinome kainas - brangu 50 euru dienai. Išėjom ieškoti "Hertz" nuomos. Paklaidžioję dar valandą, suradom "Hertz" dar brangiau ir mašinų net nėra. Nebent vienas variantas 5 val vakaro. Nusprendėm gryžti iki uosto ir pasitart su Tėčiu. Pasitrėm, paskaičiavom, betkuriuo atveju reikia nuomotis auto, nes taip pigiau nei su autobusu. Išėjau vienas išnuomoti auto. Įsėdau į autobusą, parodžiau tašką žemėlapyje. Jis atsake, kad pro ten važiuoja. Po pusvalandžio važiavimo supratau, kad tolstu nuo gatvės į kurią turiu važiuoti, dar kart pasitikslinau pas vairuotoją ar jis ten važuoja. Gestais vairuotojas parodė, kad važiuoja, bet reik apvažiuoti kalną. Dar po pusvalandžio vairuotojas pasakė, kad man reikia persėsti į kitą autobusą, nes šis važiuoja į priešingą pusę. Išlipau iš autobuso ir su vietinių pagalba nuėjau į tinkamą stotelę. Dar po 45min. autobuse atsidūriau prie "Lokaliza" nuomos punkto. Konsultantė buvo nebe ta pati kaip prieštai, ši panašesnė į naujokę automobilį išnuomojo gerokai pigiau.Be draudimo kaina 720 realų. Be to paskambinau ignui, pasakaiu, kad su daigtais manes lauktu prie uosto. Taip pat paskambinau aleksanderiui ir pasakiau, kad busim velai vakare pas jį. Taigi paėmiau auto ir nuvažiavau pasiimti visos kompanijos. Išvažiavom iš Santos. San Paule nepataikėm į aplinkelį, tad teko važiuoti be žemėlapio prio patį miestą. San paule nuėjom į prekybcentrį ir nusipirkom šiokį tokį žemėlaį. Žemėlapis labai didelio mąstelio, tad ir su juo orientuotis nelengva. Tačiau šiaip ne taip, jau naktį, davažiavom iki Aleksanderio. Aišku šiek tiek per aplink, ne tiesiausiu keliu su linksmaisiais kalniukais. Eglė į kelią stengėsi nežiūrėti, nes jai buvo baisu.

Tot: 0.075s; Tpl: 0.008s; cc: 15; qc: 25; dbt: 0.0521s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb