Torsdag den 17: Iguazu

Published: July 24th 2008

Torsdag den 17: Iguazu

Vi havde i dag bestilt en taxa, der kunne bringe os til den Brasilianske side af faldene Vi fik en meget venlig taxachauffør, der både viste hvor han boede og præsenterede os for kone og barn. Vandfaldene på den Brasilianske side var flotte at se på. Til forskel fra Argentinasiden, var der et flot view over mange af faldene. Efter et par timer i Brasilien kørte vi tilbage til Iguazu, hvor vores chauffør kendte et godt spisested. Det viste sig at være et rigtig hyggeligt sted, hvor indehaveren kom fra Paraguay,. Hun havde lige startet stedet op, og vidste ikke det gode hun ville gøre for os. Vi havde inden vi spiste spurgt wilson, vores chauffør, hvor der evt. var en læge, da vi gerne snart ville af med vores forkølelser. Inden vi havde set os om, kom hans kone, der guidede os gennem byen, hen til hospitalet, hvor Per og Inger fik et ordentlig skud for bagen. Per fik også noget antibiotica., da han havde nogle belægninger på halsen. Efter al den postyr, kørte vi tilbage til hotellet, hvor vi lagde os flad på de store senge. Lasse og Nikolaj gik ned og motionerede. Det var vist ren luksus. Da de kom tilbage, ville vi have noget at spise. Per og Inger var ikke så friske, så vi besluttede at bestille roomservice. Det var ligesom på film, og en fantastisk oplevelse. Vi følte os som grever og baroner. Sidde på hotelværelset, og få fint dækket op. og derudover have fuldmåne og lyden af vandfaldene i baggrunden.

Tot: 0.078s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0428s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb