19 diena. Morreti ir Barreado

South America » Brazil » Paraná » Curitiba
December 16th 2012
Published: December 16th 2012

Šiandien šeštadienis, Alanas nedirba, tad pažaddėjo šiandien nuvežti į maždaug 50 km. esantį gražų, seną miestelį pavadinimu Morreti. Bet iš ryto dar turi namie pravesti bosinės gitaros pamoką vienam studentui. Pamokai pasibaigus prisijungia ir Paulo ir visi tryse šiektiek pagroja, talentinga kompanija. Mokinys išeina, mes papusryčiaujam ir išvažiuojam. Kelias labai gražus, vingiuotas per kalnus ir džiungles, pakelėse daugybė gėlių. Jei butų saulėta, tolumoje matytūsi vandenynas, bet deja šiandien debesys užstrigę kalnuose. Pakelės kavinėj sustojam atsigerti kokoso pieno. Aplink skraido paukščiai, panašūs į lietuviškus žvirblius, tik ryškesnių spalvų. Atvažiuojam į Morreti. Nedidelis turistinis miestelis, šiekt tiek primena kitus senus brazilijos miestus, Parati, Salvadoro senamiestį. Tik šis ne prie vandenyno, o prie upės ir čia panašu, kad dauguma turistų brazilai. Morreti kažkada buvo strategiškai savarbus prekybinis miestas. Pavaikštinėjam po miestelį, užeinam į kavinę papietauti. Ši vieta žinoma patiekalu kuris vadinasi Barreado. Keptas bananas, kurį reik sutrinti, po to ant viršaus uždėti manjokos miltų, troškintos jautienos bei ryžių. Užsisakius vieną patiekalą jo, gali valgyti kiek nori. Labai skanu, tad visi persivalgom, tik Alanas prigąsdina, kad dažnai po šito patiekalo nemažai laiko tenka praleisti tualete. Grįžtant pradeda kaisti automobilio variklis, tad kelionė namo užtrunka šiektiek ilgiau. Užsukam į autobusų stotį, aš sekmadienio nakčiai nusiperku bilietą į Iguasu. Vakre važiuojam pas Alano draugą į vakrėlį-barbekiu. Tik valgyti vis dar nesinori, Barreado turėtų užtekti visai dienai.

Tot: 0.065s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 27; dbt: 0.0326s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb