Iguazu

IguazuIguazuIguazu

Snoop at Iguazu
Hola,
J´ai passe 3 jours a puerto Iguazu et c´etait bien agreable.
Environ 28 c, on va pas se plaindre.
Mardi j´ai ete voir les cascades du cote Argentin. Pas mal de nuages,
mais bon, ca reste magnifique. C´est tellement grand, vraiment incroyable.
On se sent tout petit a cote des cascades.
Mercredi, grand soleil, cascades mais du cote brezilien. Le cote brezilien permet d´avoir une vue sur l´ensemble des cascades. Vraiment super.
En ce moment suis a Puerto Madryn. (il fait froid). Demain petite balade a velo pour aller voir les phoques. Et ensuite
destination puerto piramides pour aller voir les baleines. J´ai hate, hate, hate.

Ben 3 dagen in puerto Iguazu gebleven. Was heel fijn, lekker warm( 28 c).
Dinsdag: naar de waterfallen, argentijnse kant. Wel bewolkt maar het was zo mooi.
Het is zo ontzettend groot. Haast niet te beschrijven, moet er eigenlijk zelf naartoe gaan.
Woensdag: weer de waterfallen maar aan de kant van brazilie. Vanaf daar kan je alle waterfallen zien. Echt
geweldig.
Zit nu in purto madryn. (koud, koud, koud) Ga morgen even fietsen om de zeehonden te zien en next: puerto piramides om de walwissen te zien. Kan niet wachten.
Beso

There goes my coffee!!!!

Garganta del diablo

garganta del diablo

13th July 2008

lindo, lindo!
Mi querida, veo que lo estas pasando super! Me alegro mucho. Tus fotos son espectaculares! Disfruta de Buenos Aires tambien. Muchos besos, te extranio!! Isabel

Tot: 0.062s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0349s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb