ushuaia

photos from Ushuaia

voor Sophievoor Sophie
voor Sophie

2 vrienden in ushuaia wilden u gelukkige verjaardag wensen. De foto gaat te klein zijn maar het is een 30 op het blad. Ik wou dit voor uwe verjaardag opsturen maar we hebben wat problemen gehad met de fotos en computer dus beter laat dan nooit !!!! Gelukkige verjaardag to Sophie from a Penguin and Beaver!! I'm in the Penguin suit
ushuaia 009ushuaia 009
ushuaia 009

dit is Ushuaia van het Beagle Kanaal. Dit is de meest zuiderse stad ter wereld
ushuaia 010ushuaia 010
ushuaia 010

ushuaia vanuit de vissersboot op onze boottocht
ushuaia 011ushuaia 011
ushuaia 011

View of Ushuaia from our Fishing Boat. This is taken from the Beagle Channel which became very very choppy and the boat was tiny
ushuaia 019ushuaia 019
ushuaia 019

we stopten met de boot op H-eiland. Op dit eiland broeden de Cormoran vogels en het heel overblijfselen van de Yamana mensen. Dit is de originele stam die in Ushuaia woonden.
ushuaia 022ushuaia 022
ushuaia 022

op deze foto schijnt de zon maar 2 seconden eerder waren er sneeuwstormen, vandaar de regenjas etc... Het weer in Ushaia verandert van minuut tot minuut. Wannneer je opstond scheen de zon en tegen dat je naar buiten ging, sneeuwde het
ushuaia ushuaia
ushuaia

Dit is de boot waarmee we een excusie hebben gemaakt. Iedereen ging op katamarans etc en dit was ons bootje. Er was maar plaats voor 8 mensen !!!
ushuaia 025ushuaia 025
ushuaia 025

This was our boat that only took 6 people and the skipper looked like Merv Hughes (ex Aussie cricket player). He has been on this boat for 30 years and did know his stuff
ushuaia 026ushuaia 026
ushuaia 026

Hier zie je het verschil in grootte !!! Our boat looking extremely small next to all the others. But as i promised no expense was spared on our trip and Kats safety is prominant!!

Tot: 0.089s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 48; dbt: 0.0498s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb