Tango,sweetthings,beef en watervallen.

Published: June 6th 2008

Dag allemaal, Nog 3 maanden te gaan om precies te zijn en dan zijn we weer thuis en dan wordt alles weer normaal. Maar op dit moment zijn we nog steeds aan het genieten!! We zijn op 11 mei vertrokken vanuit Rio(Brazil) naar Buenos Aires(oftewel B.A.)Argentina.We hadden in B.A.een apartementje gehuurd voor 2 weken.De kosten waren gelijk aan een 2 persoonskamer in een hostel en daarom keken we op ... Read Full Entry

Photos are below

San TelmoSan Telmo
San Telmo

Antiek en tango.
Geboorteplek van Che.Geboorteplek van Che.
Geboorteplek van Che.

Goede vriend van Castro.
Rio ParanaRio Parana
Rio Parana

Het lijkt wel het Panamakanaal.
Rivier ParanaRivier Parana
Rivier Parana

Heel belangrijke ader in Arg.

7th June 2008

globetrotters
hee alletwee, mmmm, gelukkig dat jullie nog van elkaar houden, je leert elkaar door en door kennen, dat kan nooooit meer stuk,nou mooi verhaal en mooie plaatjes, veel watervallen,hahahaha,ja mensen het schiet nu wel errrug op he??wat is ook een jaar?!volgend jaar weer ?? hahaha veel plezier en tot meel,groetjes dirk yvon an,boef en buuf riet doeiiiiiii xxxxxxx
12th June 2008

Iguazu
Leuk weer een berichtje te lezen! De watervallen van Iguazu heb ik ook jaren geleden bezocht, maar dan vanuit Brazilie, Foz do Iguazu. Prachtige ervaring. We zijn toen met een helicopter over de watervallen gevlogen, schitterend! Hoe gaat het inmiddels met jullie Spaans? ¿Todo bien? Espero que sí y si no, hay que poner las pilas.... Groetjes uit Spanje! Fam. Bali
16th June 2008

zo daar zijn we dan weer met bericht terug
Hallo Piërre en Liza het duurde even voor jullie weer bericht terug kregen.Maar we hadden het erg druk met het huisje van Caroline te verbouwen.Dus nu zijn we daar weer even van aan het bijkomen.Maar jullie hebben toch weer heel wat gezien zo de laatste tijd en wat een mooi Apartement.Maar nog 2 1/2 maand dan komen jullie alweer terug de tijd vliegt toch zo maar weer voorbij.Ga dus maar heel zien en genieten van het vrije leven.In Nederland zal het wel erg wennen worden en hard werken voor het volgende avontuur,want dat zal er best wel van komen denk ik maar zo!!!!!NOg HEEL VEEL PLEZIER en de groetjes van Ad en Frieda

Tot: 0.07s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0476s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb