Mendoza og Andes bjergene.

Argentina's flag
South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
December 20th 2013
Published: December 20th 2013

Mendoza var afslapning, skønne parker som er fredet - se lige lågen med den store Condor ørn, sporvogne, cykling i flere udgaver - besøg pa to vingårde med fantastisk vin og en by med absolut dejlige spisesteder.

Niels siger: to tykke trunter gik fra måltid til måltid - Mette siger husk nu vinen, den skulle være så sund!!!!!

Mon der er nogen der kan bevillige en personlig træner nar vi kommer hjem????????

Dramatisk bustur gennem Andelsbjergene - vores vej mod Chile - så vildt og så smukt!

20th December 2013
P1030619

Kære Mette Hvor ser du skøn ud på det billede :-)
P1030619

Kompliment
Skulle hilse og sige tak fra fruen. Ja hun holder sig sgu meget godt, selv hendes høje alder taget i betragtning !
24th December 2013

Glædelig jul og varme tanker
Hej Mette og Niels, bliver helt varm om hjertet når jeg ser jer på jeres store eventyr - I lever virkelig. Dette er netop jeres gave til mig - måske uden i ved det - nemlig den at I via jeres beskrivelser og billeder minder mig om at bruge mit liv og tiden godt ..... Dejlige ser I ud og hvor er det skønt at se jer sammen om denne store oplevelse. Herfra kun tilbage at ønsker jer en rigtig dejlig og eventyrlig jul fra Giuseppe, Emilia og Lotte

Glædelig jul
Kære Italienske familie i Tranbjerg ! Tak for dejlig julehilsen fra jer. Vi har lige bestilt mad fra restaurant som vi tager med på picnic som vores julemiddag. Vi har badet hele eftermiddagen her på Påskeøen, hvor Mette flere gange efterlyste flere skyer for at holde varmen ud !!! Knus fra Mette og Niels

Tot: 0.05s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 26; dbt: 0.0295s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb