Nydelige Langkawi

Stranda Pantai Cenang, hvor vi bodde. Stille midt på dagen, men travelt om morgenen og ettermiddagen.
Langkawi - vår port til Malaysia

May 23rd 2008
Etter 93 dager på tur, ruslet vi i land på øya Langkawi i Malaysia i 17.30-tiden fredag 23. mai. Båtturen fra Satun, Thailand, tok cirka en time. En deilig følelse å spasere gjennom passkontrollen i byen Kuah, som er øyas sentrum. Dama som sjekket passene våre var så hyggelig og smilte hver gang hun i et ROLIG TEMPO ga fra seg et nystemplet pass. Og hun ønsket oss til og med et flott opp ... read more
Asia » Malaysia » Kedah & Perlis » Pulau Langkawi

Malaysian Flag During the late 18th and 19th centuries, Great Britain established colonies and protectorates in the area of current Malaysia; these were occupied by Japan from 1942 to 1945. In 1948, the British-ruled territories on the Malay Peninsula formed the Fe... ... read more
Tot: 0.076s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.0481s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb