גריימאות' - היום השני

January 4th 2007
Published: January 7th 2007

היי!!!

אז היום התעוררנו ממש מוקדם (9)... כדי להגיע בזמן לארתור'ס-פאס. בגריימאות' לא הפסיק לרדת גשם, אבל אחרי שיחה קצרה עם קימה ופרדו גילינו שבארתור'ס עצמו יש אחלה מזג אוויר.. מיהרנו להגיע לפני שהשמש תחליט לברוח לנו, ואכן היה מזג אוויר מדהים..
כמו שאמרנו, יש במקום הממוון מסלולים ממש יפים שאפשר לעשות, עם נוף ממש מטורף. אחד המסלולים המפורסמים והיפים במקום נקרא "אבלנש פיק". משום מה זה נשמע לנו כמו איזה ביטוי בגרמנית שאומר: "אנחנו נפתח לכם את התחת", אז ויתרנו עליו. בכל מקרה, עשינו ישיבה וניסינו להחליט על מה בכל זאת מטפסים ובסוף החלטנו: פורשים שמיכה, מדליקים את הגזיה והולכים לשתות קפה על שפת הנחל, באמצע איזה שדה פרחים מטורף!!

ואיזה כיף היה!!!

כדי לוודא שזה לא היה חלום אפילו הצטלמנו..

תמונה של ה"אבלנש פיק" מצורפת בכל מקרה, רק מלמטה.. (:

אחרי 4 שעות של כיף והרבה צחוקים חזרנו חזרה לגריימאות', לאכסניה של שושי ודורי. כצפוי פגשנו פה הרבה ישראלים, שאת חלקם אנחנו מכירים מהשבועות האחרונים פה בניו זילנד.. היה ממש נחמד לשמוע עברית למשך כמה שעות..

מחר אנחנו ישנים פה לילה נוסף, באכסניית גלובל וילג' המדהימה.
חוץ מזה אנחנו אמורים לצאת לסיור במבשלת בירה שאמורה להיות אחת המפסורסמות בניו זילנד.
יש שם טעימות בירה בסוף הסיור, אז אנחנו חייבים לבדוק ..

תמונות מובטחות!

צ'או

Tot: 0.2s; Tpl: 0.009s; cc: 26; qc: 118; dbt: 0.1154s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb