Donderdag 23 oktober 2014

Oceania » New Zealand » South Island » Wanaka
October 23rd 2014
Published: October 23rd 2014

Vandaag gaan we voor een ‘Ruben’-dag. Dit wil zeggen dat we de eerder natuurlijke route opgaan.

De route van Haast naar Wanaka is zonder meer PRACHTIG. Een route vol watervallen, blue pools (zien er azuurblauw uit door het water van de lokale glaciers) en een hele resem wandelingen met prachtige zichten. Lunch aan het meer, zonder ook maar een ziel in de buurt, er is iets voor te zeggen.

Om af te sluiten hebben we een grote wandeling aangegaan naar een prachtig uitzicht over Wanaka.

Met we, bedoel ik dat ik een stukje gedaan heb, gelukkig was met mijn vorderingen en ben gaan uitrusten in de camper. Ruben heeft heel de wandeling gedaan, helemaal tot de top. Soms is samen op reis gaan ook even apart dingen doen... 😊

Omdat in dit geval de foto’s meer zeggen dan de tekst, enjoy 😊

Tot: 0.044s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0239s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb