B-day! =D


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Queenstown
February 25th 2009
Published: February 25th 2009
Edit Blog Post

varkjes!varkjes!varkjes!

one bg happy family =D
hej,
het was dus mijn verjaardag ff geleden =D
en danku iedereen die mij een gelukkige verjaardag heeft gewenst... =D
en op mijn verjardag ben ik enorm verwend geweest! ;p
da mag wel is hé...
dus eerst zyn we gaan surfen en dan gaan cruise enzu..
en daarna ben ik nog verwend met lekker eten en geen afwas doen en kadootjes enzu..
en vandaag was ook nog eens zalig! want een vriendin van mij Emily is langs geweest =D
want die woont hier in cromwell =D
en jhaa dan ben ik daar langs geweest enzuu.. en we zyn naar haar varkje gaan kijken, die gaan die slachten als die groot is :s.
tjha =( die heeft zo'n koddig staartje...
mjhaa =D
dikke kus voor iedeeen die er een wilt :D
<3


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement

Emily!!Emily!!
Emily!!

vriendin van nieuw zeeland!
blazen!!blazen!!
blazen!!

oppper sexy 's morgens juist wakker =D


25th February 2009

varkentjes
Hallo, leuk zo'n vriendin in Nieuw Zeeland, daar kunt ge later naar schrijven! En die varkentjes zien er schattig uit. Jammer dat het later coteletjes enzo worden!!! Dikke kusjes.
11th March 2009

beter laat dan nooit?
Dus hier zitten jullie, als het ware aan het andere eind van de wereld. Omdat ik wat later ben kan ik evenzogoed wat langer blijven. 't Is inderdaat prachtig en 'k heb natuurlijk ook voorbij de jaloers gekeken , ook eerlijk de waarheid, Meisjes ik ben trots op jullie, nog trotser dan jaloerser, maak er maar iets moois van en wees gul met die foto's, ja? Wind in die zeilen . Hvj...XXXX...xx...
15th July 2009

enzuuu enzuuuuuu

Tot: 0.163s; Tpl: 0.02s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0538s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb