Kinloch - der ingen skulle tru at noken kunne bu


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Glenorchy
October 20th 2010
Published: October 20th 2010
Edit Blog Post

slappe dagerslappe dagerslappe dager

Hehe, maatte ta eit bilete av dette, laag paa stranda heile dagen, vart ikkje brun men:)
Se det, no har eg vore i dette lille paradiset litt over ei veke, det gjenge greit, men det er fryktleg isolert her....., men foruten det er det ein fantastisk plass!!
KInloch ligger i andre enden av lake Wakatipu og paa andre siden av Glenorchy. For i tida kom dei fleste til Kinloch med baat for deretter aa faa skyss opp til Paradise (stor paddock i L.O.T.R) eller opp i Routeburn valley, heile denne virksomheiten blei driven av familien Bryant i fleire generasjoner, men ikkje no lenger.
I 10 aar har engelskmannen John og den lokale kona Toni drivet Kinloch lodge, dei har 3 born (James, Lucy og Sam) og ikkje minst 2 labradorer Dehlilha og Samson.
Vist ein ser i Lonely planet boka kan ein lese om KINloch at dei har dei mest imotekommande og snille hundane ever, det stemmer faktisk her!!

Greia eg gjer her er exchanging, eg jobber 4 timer per dag og fer husrom og mat tilbake. Eg jobber for det meste paa kjokkenet, er det travelt hjelper eg Lisa med rommene og har eg god tid luker eg litt eller kloyver litt ved, er man potet saa er man potet😊
LIsa er ei tysk jente som og er her paa exchange, ho er heilt ok, skal ikkje seie me klaffer men det gjenge naa greit😊
Sist veke blei eg med Toni og Lucy inn til Queenstown, fekk handla litt snacks og ikkje minst micropopp (gjenge mykje av det her....?) Rakk og aa faa litt klemmar av gamle kjens fraa Straybussen som kom fram denn dagen, synest det var utrulig kjedelig aa maatte reise tilbake daa.....

Denne veka er Toni i Christchurch, saa det ender med at me er saa heldige at me fer vere barnevakt, mens JOhn jobber....., eg og Lisa bytter paa eller sit ihop siden eg og lisle Sam bare er totally buddies😊 Ein kan sei at tida mi i Valle barnehage kom godt til nytte!!
Idag skulle eg luke i hagen, fikk daa med meg Sam, gav han ein tyggis aa satt han i jobb. Du skjonner at her i KInloch fer ein "Gumpower", daa jobber ein steinhardt og blir aldri sulten ifolge lisle Sam(4 aar).

Har ikkje gjordt saa veldig mykje mens eg har vore her, skulder faktisk paa veiret. Har fatt trent av meg dei kaloriane eg fekk paa straybussen, tatt meg noen sykkelturer og har vore til Greenstone.
Planen for resten av tida eg skal vere her er aa faa tatt ein fjelltur i Routeburn valley og kanskje ein av stiane fraa Greenstone, lyt sjaa kva eg fer tid til!!

Eg skal ikkje seie at eg ikkje likar meg her, det gjer eg, men det er bare det at ein blir ganske laast nar ein ikkje har bil. Finn eg ein person (kjekkas) som har ein bil og kunne tenke seg aa jobbe her vil eg ta turen tilbake hit!!


Additional photos below
Photos: 20, Displayed: 20


Advertisement

Godt jobbaGodt jobba
Godt jobba

Er ein times tur her og loypa er for det meste slik, fantastisk:)
Utsikten minUtsikten min
Utsikten min

Vakner til dette kvar morgon naar eg gjeng ut, for her sov me med gardinane att:)
Kinloch LodgeKinloch Lodge
Kinloch Lodge

Restauranten og suitane
SamSam
Sam

Festelig og fantastisk gut, he know the gumpower!!
Storebror JamesStorebror James
Storebror James

Liker aa sykle det er James, er som regel det han gjer:)
High FiveHigh Five
High Five

Lisa og Sammy boy
Hommes heimHommes heim
Hommes heim

Hanen og honene liker aa sparke jorda opp paa gangvegen min, er kun her deigjer det og ingen andre plasser, kvifor??
SamsonSamson
Samson

Samson er den eldste
WelcomWelcom
Welcom

Delilha ynskjer folk velkomen
Kinloch LodgeKinloch Lodge
Kinloch Lodge

Backpackers!!
StampStamp
Stamp

Kjekk aa ha paa kalde kvelder


20th October 2010

kerala tours
I am very interesting to know about new trvel experiences and new trvel destinations in the world. So I am always keep my eyes open towards new trends in travel field and good blog posts helping me to know new generation travellers mentality. This is very Nice and Informative posting and helped me to improve my knowledge position about tourism in these places specified in this post.. Kerala tours

Tot: 0.093s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0579s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb