שלום מטה אנאו!!

Published: January 20th 2007

אז היום קמנו לבוקר ממש גשום בקווינסטאון ופשוט התבאסנו מהמחשבה שזה הולך להיות ככה גם בטה אנאו. ולמה? כי טה אנאו היא המקום שיורד בו הכי הרבה גשם בניו זילנד.. יופי...

בכל אופן, אחרי שעתיים נסיעה גילינו שהפסימיות הייתה מוקדמת. יש פה אחלה מזג אוויר!!!! איזה נס!!!

בכל אופן, חשבנו שאולי נספיק להגיע בזמן ולצאת לכיוון המילפורד סאונד. למי שלא יודע מדובר באחד המקומות היפים בעולם, והטרק שעושים בו, שנמשך 4 ימים נחשב ליפה בעולם. אלא, שהמקומות לטרק הזה סגורים כבר חצי שנה מראש, אז אנחנו נסתפק בשייט, שאמור להיות לא פחות יפה..
מכיוון שהגענו קצת מאוחר לטה אנאו, החלטנו לדחות את השייט למחר, וככה "נתקענו" עם הרבה זמן פנוי, אז החלטנו לנצל אותו לביקור במרכז חיות הבר. הביקור היה מאוד מיוחד - היו שם מלא מלא כלובים שהמשותף לכולם זה.. שהם היו ריקים!!! כלום!! שום חיה!! אולי איזה ברווז, וזהו!!! היינו צריכים לדעת שיש איזה קאטצ' אם הכניסה בחינם..

בכל מקרה, אחרי הביקור המסעיר יצאנו להסתובב קצת בעיר ובערב הגענו לאכסניה שלנו, שבה אנחנו ישנים גם מחר. קוראים לאכסניה "פרונט לייק" והדבר שהכי מאפיין אותה הוא שיש פה יותר ישראלים מבכל מקום אחר בניו זילנד!! פשוט לא להאמין.. אכסניה שכמעט כולם בה מדברים עברית, אפילו הניו זילנדית בקבלה..

בכל אופן, הולכים לישון היום מוקדם, כי צריך לאגור כוחות לקראת מחר, לשייט.. בינתיים נתפלל לקצת שמש.. שנוכל לראות משהו ..

יאללה ביי

Tot: 0.051s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0304s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb