Island crossing, drive from Picton to Dunedin and chillin' in Queenstown

Oceania » New Zealand » South Island » Dunedin
February 20th 2013
Published: March 1st 2013

I got on the Inter Islander Ferry to cross from Wellington to Picton. My initial plan on the South Island was to go from Picton and travel the west coast and arrive in Queenstown. By bus it would've probably taken me a couple of days, since there isn't a straight ride from Picton to Queenstown using Naked Bus (I had a 5 ride ticket with that company), so it would've been a waste of tim... Read Full Entry

Photos are below

6th March 2013

saludos de Lonquen
Hola Dani, Espero que el dolor de muelas esté ya bajo control. Muy bonitas fotos y lugares. Que increíble como siempre vas conociendo y reencontrando gente. Por aca todos bien. Mañana los niños entran a clases. Estuvimos la semana pasada en Rapel donde lo pasamos muy bien. Navegamos bastante en el mañoso y el 470 . Pablo hizo click con su optimist por lo que navegó bastante. También esta esquinado muy bien. Un dia fuimos a Pichilemu e hicimos surf. A todos nos encantó y pudimos pararnos en las tablas. El que mejor lo hizo fue Pablo. Espero que tu viaje siga viento en popa. Un abrazo Andres

Tot: 0.061s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0215s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb