Auckland in vožnja v Hamilton

Published: March 10th 2016

Nova Zelandija - Our Long Expected Journey

8.-10. marec 2016

Iz Hongkonga, kamor sva letela 11 ur in 10 minut in kjer so se pri pregledu zelo zabavali ob pogledu na najine sprintane letalske karte, sva pot nadaljevala proti Aucklandu (10 ur in 30 minut). Drugi dolgi let iz Hongkonga v Auckland naju je precej utrudil. Let v Hongkong sva večinoma prebedela v upanju, da bova s spanjem na drugem delu potovanja omilila jet lag, a nama načrtov ni uspelo uresničiti. Preprečilo jih je trmarjenje otrok in nekoliko manj sodobno letalo (v Hongkong sva letela z Lufthanso, v Auckland pa z družbo Cathay Pacific), seveda pa tudi vznemirjenje zaradi bližajoče se pustolovščine. Nova Zelandija naju je pozdravila s čudovitim razgledom na najdaljšo peščeno plažo - Ninety Mile Beach.

V Aucklandu naju je najprej čakalo ugibanje, ali je z nama prispela tudi prtljaga (je!), nato pa strogo preverjanje - najprej pregled potnih listov in odobritev turistične vize, nato pa še pregled prtljage (uradnica v okencu je pohvalila barvo najinih potnih listov in povedala, da slovenskih ne vidi prav pogosto). Najina oprema za kampiranje je pregled prestala brez težav, natančneje so pregledali le šotor. Na letališču sva nato kupila nekaj novozelandskih dolarjev in kartico SIM za tablico.

Sonce in brisalci

Tudi najeta toyota corolla naju je že čakala. Prvi vtisi o vožnji po levi? Ker sva najela avto z avtomatskim menjalnikom, s prestavljanjem ni težav, pojavijo pa se lahko pri zavijanju, saj sta ročici za smernike in brisalce zamenjani. Brisalci so tako tudi v jasnem sončnem vremenu pogosto v uporabi. 😊

Pri zavijanju v desno je treba imeti ves čas v mislih razvrščanje na levi pas, ne škodi pa tudi občasno prigovarjanje/usmerjanje sovoznika. Vožnja do Hamiltona, ki leži približno 80 km južno od Aucklanda, je bila sprva malo stresna, nato pa zelo prijetna, saj se kar nisva mogla nagledati pokrajine.

Po prihodu v hostel sva se najprej malo razgledala po mestecu, ki je precej majhno. Prvo noč sva prespala v kosu - čudovitih 9 ur. Kaže, da sva bioritem za zdaj kar dobro pretentala. 😊

Tot: 0.17s; Tpl: 0.017s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0567s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb