Nádhera z Pána Prstenů (Tongario Crossing), největší jezero Nového Zélandu (Taupo) a rodinný víkend u oceánu (kde jsem poprvé rybařila)


Advertisement
Published: December 31st 2014
Edit Blog Post

Do města Taupo, které má 20 000 obyvatel (v létě prý až 100 000), jsme dorazily v pátek 26. prosince autobusem z Aucklandu. Cesta trvala 5 hodin, ale utekla poměrně rychle a navíc - stále se je čím kochat.



V Taupu nás vyzvedl nás hostitel přes Couchsurfing a za půl hodiny jsme s ním a jeho synem jeli na víkendový dům (něco jako naše chata…něco jako😉) jeho rodiny. Tam nás hostila jeho máma, její přítel, bratr, nevlastní bratr se ženou a 2 dětmi a jejich neteř…jo a pes Charlie 😊 Zpočátku to bylo divné, nevěděly jsme, zda jsme vítané, ale postupně jsme si na sebe zvyklí, víc si povídali a bylo to fajn. Víceméně jsme se jen tak poflakovali, v sobotu jsme jeli na kajak a v neděli rybařit a tramtarara, chytila jsem svou první rybku! Foto místo slibu. A pak ji hned pustila jako správný rybář 😊



V pondělí 29. jsme šly na zatím nejkrásnější "věc", co jsem v životě viděla: Tongario Crossing. Jen pro představu: za celý 4 měsíční pobyt v Brisbane jsem včetně okolních výletů nafotila 1000 fotek. To je dost, ale přece jen, 4 měsíce. No a Tongariem jsem byla tak uchvácena, že jsem jich nafotila 180! Vážně, úchvatné. Fotíte jednu nádheru že všech možných úhlů (a za (různého) slunečního svitu), přejdete kopec a vykoukne za vás něco jiného, stejně úchvatného.



Opět, fotky místo slibů. Možná ještě pár slov o počasí: ráno svítilo slunce, potom se zatáhlo, odpoledne pršelo a současně jsme viděli pár blesků. Tot počasí na severním ostrově Nového Zélandu. Stejně nepředvídatelné jako Austrálie.



V Taupu jsme se zašly podívat na Huká vodopády, překvapilo mě, jak krásné jsou. Jde o vodu z jezera Taupo, která tu proudí dost rychle. Vykoupala jsem se v 'Horkých bazénech' (Hot pools) - horká voda teče do řeky, takže když je člověk na jednom místě, je v horké vodě a o metr dál je ve studené. Řídila jsem auto našeho hostitele - pořádnou káru! 😊 Měl teda odvahu, ale já jsem nic nenabourala ani neodřela a hezky si dojela na nákup 😉

Procházka po městě a jedem dál, stopem do města Napier.


Additional photos below
Photos: 35, Displayed: 23


Advertisement



Tot: 0.06s; Tpl: 0.02s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0318s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb