yeah terug in Nieuw Zeeland

Oceania » New Zealand » North Island » Rotorua
June 9th 2009
Published: June 9th 2009

hey bloggertjes
een update van de reizigers.
wij zijn veilig en wel aangekomen in nieuw zeeland.
we zijn onze apollo gaan halen en we zijn vertrokken, we zijn wel blij dat we in een camper zitten want het word hier echt wel koud..
we zijn hier in de hot pools geweest echt zalig , ik wil ook hot pools in de buurt :D
we hebben ook een wandeling gedaan naar de cathedral cove geweest, het was echt mooi hier uitzicht op zee ...
we zijn ook gestopt in Matamata , hier is hobbitton van lord of the rings.
we zijn in nieuw zeeland al een belg tegen gekomen, die was met een fiets aan het rondreizen. echt zot er zijn hier heel veel bergen en bochten en ....
we zijn nu in Roturoa en het ruikt hier heel hard naar zwavel van al de hot pools
er zijn hier nog veel dingen te bezichtigen maar momenteel zitten we gegijzeld in de camper
omwille van de regen.
als de regen de zon toelaat gaan we een actieve vulkaan met een geiser van 30m hoog bezoeken en we gaan ook een echt Maori feest meemaken met ôp vraag van lies traditioneel eten.

groetjes van de loze vissertjes , regenbotjes en oliejekkertjes dat is onze outfit momenteel
xxx

mama en enya mama en enya
mama en enya

Cathedral Cave
enya en ik enya en ik
enya en ik

hot beach

9th June 2009

Nieuw Zeeland in de kou en de regen lijkt mij toch nog geweldig mooi zene!!!

Tot: 0.047s; Tpl: 0.018s; cc: 11; qc: 25; dbt: 0.0214s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb