Van Hahei naar Shellybeach

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Coromandel » Hahei
July 20th 2008
Published: July 21st 2008

Omdat het toch nog wel regenachtig was zijn we toch maar verder gereden. Naar de hotbeach had weinig zin in de regen (bovendien moesten we dan wachten tot het half 3 was omdat het dan eb was en we er op konden). Wat speciaal aan deze beach is dat als het eb is je een een gat in de grond kan graven en dan heb je je hotwaterpool. Ook de Catedral Cove wilden we niet heen omdat dat toch nog anderhalf uur lopen was in de regen.

In Whitianga zat een bonecarvingstudio waar je je eigen sieraad kon carven. Daar zijn we heen gereden. Vergetend dat het zondag was. Dusss...

Maar weer verder. Even een bak koffie gedaan in Coromandel. Dit plaatsje ligt alweer aan de andere kant van het schiereiland.

Onderweg nog een volmaakte regenboog gezien. Hij raakte aan beide kante de grond. Dat zie je niet vaak!.

Verder waren de wegen af en toe erg smal, erg leuk als je dan ineens en vrachtwagen moet passeren :-S
We hebben vandaag ook een stuk snelweg meegepakt. Een van de enige stukken in nieuwzeeland. Je merkt gelijk dat ze niet gewend zijn om met snelwegen om te gaan. De inhaalstrook rijdt langszaam en iedereen haalt van alle kanten in.

Uiteindelijk naar een afgelegen strandje gereden. Shellybeach, waar een parkeerplaats annex camping zat. Er was alleen een toiletgebouw. Wel een geweldig uitzicht op de baai. En leuke vogels. De kingfisher en heel veel blauwe reigers.

Katinka

3rd August 2008

mooi mooi!!
Wow Katinka, wat een superrrr foto van die zon/wolken en land Kon zo een schilderij zijn. Ben jaloerssss!!! Kusss

Tot: 0.053s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.0292s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb